Twitter планує купити музичний сервіс — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Twitter планує купити музичний сервіс

Фондовий ринок
140
Twitter розглядає можливість купівлі музичного сервісу, включаючи Soundcloud і Spotify, повідомляє газета Financial Times з посиланням на інформовані джерела. Це дозволить компанії обзавестися новими джерелами зростання аудиторії і збільшити час, який користувачі проводять в мікроблогах.
У січні, під час залучення додаткових коштів, Soundcloud була оцінена в $700 млн. Оціночна капіталізація Spotify – $4 млрд, сервіс Pandora, акції якого торгуються на Нью-Йоркській біржі, коштує близько $5 млрд. Свою найбільшу на сьогоднішній день покупку Twitter здійснив у вересні 2013 року, коли компанія купила за $300 млн компанію MoPub, що розробляє рекламу для мобільних платформ.
Twitter задумався про нові джерела зростання аудиторії після того, як з’явилися побоювання з приводу його сповільнення. Наприкінці квітня квартальний звіт компанії, з якого стало ясно, що приріст бази користувачів виявився гіршим від очікувань, викликав падіння котирувань Twitter на 11%. Всього ж з початку року акції компанії подешевшали майже на 50%.
Раніше Twitter уже заявляв про можливість купівлі Soundcloud – сервісу, який дозволяє користувачам безкоштовно прослуховувати, завантажувати і ділитися аудіофайлами. Проте у результаті він відмовився від цих планів через побоювання, пов’язані з авторськими правами, а також через різні погляди в керівництві на потенціал прибутковості аудіореклами. Компанія пробувала створити власний музичний додаток Twitter Music для прослуховування музики в Twitter в потоковому режимі. Але в березні цього року сервіс був закритий, після чого компанія запустила спільний проект з Billboard – за публікаціями у Twitter відслідковуються найпопулярніші в США пісні і відображаються в інтерактивних чартах.
Аналітики відзначають, що в останні місяці темпи приросту аудиторії сервісу дійсно сповільнилися. На їхню думку, зараз Twitter не має коштів для купівлі музичного сервісу. Торік компанія виручила під час IPO $1,2 млрд і відкрила кредитну лінію на $1 млрд, але це не допомогло їй збільшити прибуток.
За матеріалами:
Ізвестія в Украінє
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас