Медіаінфляція в Україні досягне 15% на кінець 2014 року — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Медіаінфляція в Україні досягне 15% на кінець 2014 року

Особисті фінанси
580
Згідно з даними опитування Kwendi Media Audit, найбільший показник медіаінфляції гравці ринку очікують в інтернеті, від 10% до 20% (всі прогнози наведені в національній валюті). Таке значне зростання може відбутися за рахунок розміщення відеоформатів. Найменше зростання цін експерти прогнозують у пресі – 0%, відхилення прогнозів склало від -5% до +5%.
Для ТВ середній прогноз склав 5%, при розкиді очікувань від дефляції в 5% до максимальної інфляції в 10%. Оцінка зроблена при збереженні однакових цільових аудиторій в 2013 і 2014 році.
Середній прогноз для зовнішньої реклами склав всього 3% (відхилення від -10% до +10%).
Ціни на радіорекламу можуть зрости на 8%, що зумовлено змінами в системі продажів. Всі респонденти прогнозують інфляцію в рамках 5-10%.
Медіаінфляція в Україні досягне 15% на кінець 2014 року
В опитуванні Kwendi Media Audit взяли участь найбільші українські рекламні холдинги України: Publicis Groupe Ukraine, Dentsu Aegis Network Ukraine, Omnicom Media Group (Media Direction and Optimum Media), ADV Ukraine та Group M.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас