Фінансове становище "Укрпошти" - вкрай важке - в.о. голови — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Фінансове становище "Укрпошти" - вкрай важке - в.о. голови

Казна та Політика
769
Виконуючий обов’язки генерального директора державного підприємства “Укрпошта” Михайло Паньків назвав фінансове становище підприємства вкрай важким.
Як повідомив він на брифінгу в п’ятницю в Києві, зокрема, дефіцит оборотних коштів станом на 1 квітня 2014 року становив 155 млн грн, тоді як на ту ж дату 2012 року профіцит становив 29 млн грн.
Така ситуація, за словами М.Паньківа, безпосередньо пов’язана з кредитними зобов’язаннями підприємства. Зокрема, за два роки (з 2012-го по 2014-й) вони зросли з 593 млн грн до більш ніж 800 млн грн. Збільшилася і дебіторська заборгованість – з 154 млн грн до 344 млн грн.
Причиною таких показників, на думку керівника підприємства, стала продаж послуг з відстрочкою платежу.
Як зазначив М.Паньків, до теперішнього часу подібна практика припинена.
В.о. гендиректора “Укрпошти” також повідомив, що під час вивчення стану справ на підприємстві були зафіксовані факти корупції. Зокрема, підписувалися договори з компаніями-підрядниками, які згодом виявлялися фіктивні. Конкретних прикладів він не назвав, зазначивши, що цим повинні займатися правоохоронці.
М.Паньків також озвучив подальшу стратегію “Укрпошти”. Вона припускає, зокрема, передання низки бізнес-процесів на аутсорсинг. Крім того, передбачає і франчайзинг поштової мережі. Зокрема, за даними в.о. гендиректора, 75% з 12,5 тис. відділень підприємства є збитковими, і за його словами, зазначені заходи допоможуть оптимізувати витрати.
Стратегія також передбачає підвищення ефективності якості обслуговування.
“Ми хочемо відкрити канали спілкування зі споживачем. Працюємо над ефективною системою галузевого навчання”, – зазначив М. Паньків.
Крім того, подальший розвиток передбачає автоматизацію всіх робочих місць: зараз більшість з них не прив’язана до центральної бази даних, що ускладнює управління в цілому. Важливим аспектом є також встановлення якісного програмного обладнання для обліку посилок. Облік М.Паньків назвав важливою функцією, яка не буде передаватися на аутсорсинг.
“Моє завдання – вивести “Укрпошту” на рівень рентабельності (поштових адміністрацій – ІФ) інших зразкових держав”, – підкреслив керівник підприємства.
“Укрпошта” є національним оператором поштового зв’язку, за розпорядженням Кабінету міністрів від 10 січня 2002 року. Входить до сфери управління Міністерства інфраструктури України.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас