Найбільш літаючою нацією Європи визнали італійців


Найбільш літаючою нацією Європи визнали італійців

Міжнародна асоціація повітряного транспорту (IATA) оприлюднила рейтинг повітряних перевізників за 2013-2014 роки, що розкриває сильні і слабкі сторони авіакомпаній. Рейтинг розкриває сильні і слабкі сторони авіакомпаній, є конфіденційним і офіційно не публікувався.

Найбільш літаючою нацією в Європі названі італійці. Авіакомпаніям європейських напрямків вони дають 15 відсотків усього пасажиропотоку. За ними слідують британці, що становлять 12 відсотків, на третьому місці – росіяни. При цьому останні опинилися і найбільш патріотичними – 72 відсотки з них обирають авіакомпанію своєї країни.

Найбільш інтернаціональною визнана нідерландська KLM – на її рейсах кількість пасажирів-голландців становить всього 23 відсотки.

Найкращим на європейських напрямках визнаний “Аерофлот”. За даними IATA, російська компанія зберегла перше місце за якістю обслуговування пасажирів бізнес-класу і піднялася з другого на перше місце в економ-класі порівняно з минулим роком, обійшовши німецьку Lufthansa.

Найбільша російська авіакомпанія також випередила конкурентів за загальним враженням від сервісу, готовністю пасажирів порекомендувати її своїм знайомим, зручністю посадочних місць і деякими іншими ознаками. Серед переваг “Аерофлоту” вказується також кількість і якість бортхарчування. IATA відзначає, що якість Аерофлотської кухні “вища, ніж у середньому по ринку”. Найгіршими за якістю харчування на борту IATA називає Alitalia і Air France. Кількість і якість їжі у цих авіакомпаній визнано “гірше за середньоринкові показники”.

За знанням іноземних мов бортпровідниками і екіпажем лідером визнана Lufthansa. На рейсах, що виконуються з російських аеропортів, стюардеси говорять навіть російською. “Аерофлот” за лінгвістичною компетентністю посів друге місце. Найбільш нетолерантною ж в цьому відношенні визнана Air France, де екіпаж нерідко говорить лише французькою.

Найзручніше замовлення квитків на сайті у авіакомпанії British Aiways, на другому місці – Lufthansa. Найгірші за цим показником Finnair і Air France, “Аерофлот” також розташувався в кінці рейтингу.

Найпунктуальнішою серед європейських авіакомпаній визнана зовсім не німецька Lufthansa, а Alitalia. У самому хвості за пунктуальністю – Air France.

Як уточнює lenta.ru, якщо на тлі європейських авіакомпаній “Аерофлот” за якістю обслуговування виглядає дуже пристойно, то ось конкурентам з азіатських країн поки програє. На цьому ринку переважніше за всіх виглядає Japan Airlines (JAL). За нею йдуть Emirates, Singapore Airlines, і ще одна еміратська компанія Etihad. “Аерофлот” посідає 8-е місце з обслуговування пасажирів бізнес-класу і 9-е – з обслуговування економ-класу. Роком раніше він посідав 10-е і 17-е місця відповідно.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua