Вантажі з кримських портів переорієнтуються на одеські порти і Миколаїв - експерт
Вантажі, які раніше перевалювалися в портах Криму, з точки зору географії і наявності вільних потужностей, переорієнтуються на Миколаїв і, так звані, “порти Великої Одеси” (Одеський, Іллічівський і “Південний” порти – ред.), вважає екс-перший заступник міністра інфраструктури України (2010-2014рр – ред.) Костянтин Єфименко.
“Залізорудна сировина піде в порт “Південний”, зерно і метал можуть переорієнтувати в Миколаїв і Одесу”, – сказав він.
Щодо нафтових вантажів, Єфименко зазначив, що Одеська нафтоперевалка має великий запас потужностей і цілком зможе прийняти цей обсяг.
“До того ж, у нас є нафтобази в Іллічівську та Миколаєві, вони зараз завантажені мало”, – пояснив екс-перший заступник міністра.
Як повідомлялося з посиланням на першого віце-прем’єра Криму Рустама Теміргалієва, порти Феодосії та Євпаторії, розташовані в межах міста, поступово припинять своє існування.
“Проект схеми територіального планування Криму практично готовий і буде представлений уряду РФ на затвердження до 1 червня. Порти Феодосії та Євпаторії, розташовані в межах міста, поступово припинять своє існування”, – зазначив він.
Кримська державна рада в березні поточного року створила державне підприємство “Кримський морський транспорт”, якому передано майно “націоналізованих” Керченської, Феодосійської, Ялтинської і Євпаторійської філій ДП “Адміністрація морських портів України”.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною