Оригінальне стимулювання: у Росії хочуть зняти з рейсів за кордон авіакомпанії, які не літають до Криму


Оригінальне стимулювання: у Росії хочуть зняти з рейсів за кордон авіакомпанії, які не літають до Криму

Необхідною умовою для отримання дозволу на польоти з Росії за кордон може стати участь авіакомпанії в програмі субсидування авіаперевезень до Криму. Про майбутнє посилення умов видачі дозволів, за словами джерел, заявив заступник міністра транспорту Валерій Окулов.

У Мінтрансі повідомлення про те, що Окулов зробив авіакомпаніям таку пропозицію, спростували. Однак неофіційно близьке до відомства джерело повідомило, що вимоги до авіакомпаній, які отримують призначення на міжнародні рейси, дійсно будуть доповнені пунктом “участь у соціально значущих проектах на території Росії”. Під соціально значущими проектами і будуть розумітися рейси до Криму.

Рішення про допуск тієї або іншої авіакомпанії на міжнародні маршрути приймає міжвідомча комісія, яку очолює Окулов. При цьому до претендентів висуваються такі вимоги, як наявність сертифіката Міжнародної асоціації повітряного транспорту (IATA), висока регулярність польотів, мінімальна кількість затримок рейсів, високий рівень безпеки польотів та сучасний парк літаків. Коли до переліку вимог буде включений новий критерій, джерело уточнити не змогло.

Новий критерій вибору призначених перевізників на міжнародні лінії “Аерофлот” вважає справедливим, сказав представник авіакомпанії. Джерело, близьке до ради директорів “Аерофлоту”, пояснило “Ведомостям”, що виконання вже заявленої кримської програми польотів принесе авіакомпанії збитки в розмірі $50-70 млн на рік і буде добре, якщо це буде компенсовано якимись іншими преференціями.

З 22 квітня “Аерофлот” ввів єдиний тариф для авіаквитків економкласу за напрямками Москва – Сімферополь – Москва та Сімферополь – Москва – Сімферополь. Вартість квитка на будь-який рейс туди-назад становитиме 7 тис. 500 руб., включаючи такси та збори. Квиток в один бік коштуватиме 4 тис. руб.

15 травня 2014р. Росавіація приступила до укладання договорів з авіакомпаніями на виконання субсидованих повітряних перевезень пасажирів з міст Росії до Сімферополя і назад. Заявки про готовність виконувати субсидовані рейси до Республіки Крим надійшли від авіакомпаній “АК Барс Аеро”, “Алроса”, “Нордавіа”, Red Wings, “Сибір”, “Уральські авіалінії”, “Якутія” і “Ямал”, йдеться в повідомленні Росавіації.

Польоти за спеціальним тарифом зі значною знижкою в ціні на квиток будуть виконуватися до аеропорту Сімферополя і з нього з 1 червня по 31 жовтня 2014р. Лайнери будуть літати з 17 російських міст, розташованих у Північно-Західному, Приволзькому, Уральському і Сибірському федеральних округах РФ. До них входять Архангельськ, Єкатеринбург, Іркутськ, Казань, Кемерово, Перм, Новосибірськ, Уфа, Челябінськ та ін.

На реалізацію програми субсидування авіаційних перевезень до Сімферополя і назад у федеральному бюджеті передбачено 679,8 млн руб.

Протягом семи днів після укладення договорів з Росавіацією перевізники будуть зобов’язані зареєструвати спеціальні тарифи в системах бронювання. Тарифи необхідно буде опублікувати в установленому порядку і відкрити продаж квитків.

Тим часом європейським авіакомпаніям заборонили авіаперельоти до Криму. Про це 2 квітня 2014р. повідомила Європейська організація з безпеки аеронавігації (Євроконтроль). За повідомленням Євроконтролю, аеропорт Сімферополь закритий з технічних причин.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Яке майбутнє очікує Крим?
Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua