Українці пересідають на дешеві автомобілі? — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Українці пересідають на дешеві автомобілі?

Особисті фінанси
4539
На вітчизняному автомобільному ринку намітилося “вимивання” авто середнього цінового сегмента. За підсумками продажів квітня ринок не лише скоротився на 64%, на ньому посилився поділ на бідних і багатих – автомобілі Low Cost і Premium.
Нагадаємо, що в квітні вітчизняний автомобільний ринок продовжив падіння і скоротився на 64% порівняно з попереднім 2013 роком. Одночасно серйозні рокірування відбулися серед лідерів продажів у різних класах.
Підсумки продажів квітня і перших 4 місяців 2014 року показують таку тенденцію: порівняно з середнім рівнем скорочення продажів, на ринку нових легкових автомобілів (-35% за підсумками 4 місяців), сегмент масових доступних авто (Low Cost) скоротився на 31% – менше сумарного ринку, сегмент авто середньої цінової категорії (Volume) скоротився більш ніж на 38% – більше ринку, сегмент дорогих авто (Premium) скоротився на 31% – менше ринку. У результаті на українському ринку з 44 до 46% зросла частка автомобілів Low Cost, з 6,3 до 6,7% зросла частка автомобілів Premium, і з 50 до 47% скоротилася частка автомобілів середнього цінового діапазону (Volume).
У квітні ця тенденція розшарування ринку на “бідних” і “багатих” посилилася. Частка автомобілів Premium сягнула майже 8%, частка Volume скоротилася до 42%, а частка Low Cost – зросла майже до 50%.
Але розшарування – це не єдиний тренд на нашому ринку. За даними експертів, спад продажів на ринку нових автомобілів став каталізатором активності на ринку старих авто. У квітні тут теж спостерігалося скорочення, але не таке, як на ринку нових авто – лише на 24,5%. Але кількість угод з вживаних автомобілів перевалила за 25 тис. і стала рекордною цього року. Разом з тим це в два з половиною рази більше, ніж на ринку нових автомобілів, де в квітні було продано менш ніж 10 тис. машин.
У результаті в квітні змінилося співвідношення нових і старих автомобілів на українському ринку. Частка нових скоротилася до 25% від загальної кількості угод, частка старих – збільшилася до 75%.
Ще одна тенденція на ринку вживаних авто – збільшення угод і повернення зацікавленості до добре вживаних автомобілів старших за 16 років. Їх частка у квітні склала майже 23%, тобто значно збільшилася порівняно з 2013 роком. Приблизно те ​​саме відбувається і з автомобілями 8-10 років – їхня частка на ринку в квітні становить майже 21%. На ринку вживаних авто скоротилася лише кількість угод з автомобілями 3-5 років. Причому скоротилася значно – на 66%. Наші автомобілісти віддали перевагу більш старим, а значить – більш доступним авто.
На хвилі цього тренда, знову відновився інтерес до вживаних (і добре уживаних) російських “Лад” і до наших, теж добре уживаних “Таврії”. На тлі загального скорочення ринку попит на авто цих марок впав найменше. Крім того, покупці в квітні стали більше цікавитися вживаними Daewoo і Chery.
Традиційно менше, ніж загальне падіння ринку, зменшився інтерес до вживаних Mercedes, BMW і Audi. Що завжди було характерно для українських автомобілістів.
Якщо існуючі сьогодні тенденції будуть розвиватися, на наших дорогах залишаться переважно дорогі, або бюджетні авто, причому в основному старі.
За матеріалами:
Autoconsulting
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас