Суперечка брендів: Swatch попередила Apple - їй не можна використовувати торговельну марку iWatch — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Суперечка брендів: Swatch попередила Apple - їй не можна використовувати торговельну марку iWatch

Світ
1268
Група компаній Swatch вжила заходів, щоб Apple не називала свій «розумний» годинник iWatch.
Swatch, найбільший виробник годинників, вже випускає модель iSwatch і вважає, що назва майбутнього продукту Apple буде схожою до ступеня змішування. При цьому мова про судові позови не йде, швейцарська фірма намагається не допустити реєстрації нової торгової марки американською корпорацією.
Нік Хайєк (Nick Hayek), генеральний директор Swatch, повідомив, що компанія буде захищати свою торгову марку у всіх країнах, де вона зареєстрована. На сьогодні це кілька десятків держав. Однак Хайек не уточнив, коли почалися подібні захисні заходи і яких результатів вдалося досягти. Він додав, що це стандартна процедура щодо захисту свого бренду.
«Розумний» годинник iWatch ─ один з найбільш очікуваних продуктів Apple, однак формально про його запуск компанія не оголошувала. За неофіційною інформацією, цей гаджет з’явиться влітку і представлятиме собою наручний браслет середньої ширини з сенсорним екраном.
На сьогодні Apple почала реєстрацію торгової марки iWatch в Японії, за даними національного патентного бюро. За інформацією сайту Всесвітньої організації захисту інтелектуальної власності, більш ніж 50 компаній у світі використовують бренд iWatch в різних областях діяльності. Ресурс Watson.ch повідомляв 1 квітня, що доля торгової марки iWatch відносно годинника складається по-різному: в Монако вона була прийнята до реєстрації, а в Ісландії відхилена як занадто схожа з iSwatch.
Група компаній Swatch крім однойменної марки також випускає годинник Omega, Breguet, Tissot і Longines. Незважаючи на те, що її капіталізація приблизно в 18 разів нижча, ніж у Apple (29 проти 510 млрд доларів), Хайєк наполягає, що двом торговим маркам iSwatch і iWatch на ринку годинників не місце.
Компанії Apple регулярно доводиться судитися за свої бренди. Наприклад, в 2007 році Cisco намагалася заборонити Apple використовувати назву iPhone. Компанії врегулювали суперечку на умовах, які не розголошуються. У 2012 році Apple не вдалося зареєструвати права на аналогічну торговельну марку в Бразилії, оскільки місцевий виробник випускав простенький телефон під назвою Iphone. І знову справа завершилася угодою на таємних умовах. Того ж року компанія Proview Technology намагалася заборонити продаж iPad в Шанхаї, оскільки володіла правами на торгову марку I-PAD, однак зазнала невдачі.
Apple, у свою чергу, в 2012 році не змогла заборонити використання торгової марки iFone в Мексиці. Проте у неї добре виходить вигравати патентні суперечки у Samsung: у суботу, 3 травня, стало відомо про те, що суд зобов’язав корейську компанію виплатити приблизно 120 мільйонів доларів за порушення патентів Apple.
За матеріалами:
bloomberg.com
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас