Кожну десяту угоду в Рунеті намагаються здійснити шахраї — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Кожну десяту угоду в Рунеті намагаються здійснити шахраї

Кримінал
404
Шахраї намагаються укласти кожну десяту угоду в російській онлайн-торгівлі, повідомляє газета “Ведомости” з посиланням на дані процесингового центру Payture. Десять відсотків – частка розпізнаних і непропущених транзакцій, підкреслив гендиректор Payture Роман Хафизов.
Втім, частка реально скоєних шахрайських операцій під час оплати банківськими картами онлайн не перевищує 0,02% від загальної кількості платежів, за даними процесингового центру Uniteller. Низький рівень реальних операцій порівняно зі спробами їх здійснити пов’язаний з технологією 3D Secure (покупець проходить додаткову авторизацію в банку – емітенті карти) і моніторингом шахрайських операцій.
“У 2011 і 2012 рр. невелика кількість російських банків підтримувала технологію 3D Secure, тому відсоток шахрайських операцій при онлайн-платежі був вищий – близько 1%”, – пояснив гендиректор Uniteller Олексій Богаткін.
Найбільшому ризику піддаються клієнти туристичних сервісів. За даними Payture, за високої частки спроб шахрайства у цього сегмента найвищий середній чек (10 тис. -12 тис. руб. у 2013 р.), а найпоширеніший тип шахрайства – “професійний”.
“Шахраї часто видають себе за представників великих компаній, наприклад авіакомпаній”, – пояснює Хафізов.
У туризмі ризики найбільш високі через великий середній чек і низьку маржинальність, визнає гендиректор Ozon.travel Дмитро Яковлєв. Але, на його думку, 10% шахрайських транзакцій “виглядають великим перебільшенням” – і як частка кількості спроб провести транзакцію, і як відсоток від кількості успішних.
У категорії “Товари і послуги” частка шахрайських спроб від усіх транзакцій відносно низька – 2-3%. А кількість шахрайських операцій в найбільшому сегменті російської торгівлі в інтернеті – електроніці та побутовій техніці – мінімальна, говорить генеральний менеджер рітейлера “Сітілінк” Михайло Славинський: “Завжди є безпосередній контакт при передачі замовлення від рітейлера до конкретної людини”.
За матеріалами:
РБК
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас