Розмір аеропортових зборів в Україні можуть знизити — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Розмір аеропортових зборів в Україні можуть знизити

Казна та Політика
242
Мінінфраструктури знизить тарифи на послуги аеропортів для авіакомпаній, що виконують внутрішні рейси, повідомив міністр інфраструктури Максим Бурбак.
Раніше перевізники просили міністерство “відв’язати” тарифи на послуги аеропортів від долара і зафіксувати їх в гривні. На їхню думку, саме така прив’язка була основною причиною подорожчання квитків, і як наслідок, падіння попиту на перельоти. У першому кварталі 2014 року внутрішні перевезення в Україні скоротилися на 17,8% (порівняно з аналогічним періодом минулого року) – до 196,7 тис. пасажирів. “Деякі рейси завантажені менш ніж наполовину. Експлуатувати їх нерентабельно. Ми змушені скасувати на літню навігацію польоти з Харкова, Луганська, Одеси в столицю, і скоротити частоту перельотів з Донецька і Львова”, – розповів заступник комерційного директора “Ютейр-Україна” Володимир Катерний.
“Внутрішньоукраїнський” ​​авіаквиток автоматично дорожчає разом із зростанням курсу долара. Близько 30% у вартості квитка займає ціна палива, прив’язана до вартості американської валюти, а 22-25% – це платежі за аеронавігацію і аеропортове обслуговування, які також виставляються у валюті.
“З моменту переходу Нацбанку до плаваючого курсу, вартість авіаквитків в компанії “Дніпроавіа” у національній валюті зросла майже на 40%. З таким стрибком ми, безумовно, програємо залізниці. Ми зверталися до Державіаслужби і Мінінфраструктури з проханням переглянути правила нарахування платежів на аеронавігацію і аеропортове обслуговування”, – розповідає фахівець з маркетингу “Дніпроавіа” Ксенія Здоровець.
Міністр інфраструктури Максим Бурбак повідомив, що готовий обговорювати з авіакомпаніями варіанти зниження тиску на ціну “внутрішнього” квитка. “Є три пропозиції. Перша – зняти ПДВ на паливо, друга – знизити розмір аеропортових зборів, третя – переглянути платежі на аеронавігацію. Два останні пункти в нашій компетенції”, – сказав він нам.
Міністр підкреслив, що в державних аеропортах готові знижувати розміри аеропортових зборів. “А вже комунальні аеропорти тим більше повинні бути зацікавлені в залученні авіакомпаній, тому домовлятися з місцевою владою можна і потрібно. Я знаю приклад, коли Вінницька мерія навіть викуповувала частину квитків, щоб забезпечити оптимальне завантаження рейсів зы свого аеропорту. Зі мною розмовляли представники Херсона, Сум – вони теж хочуть відновити функціонування аеропортів”, – поділився планами Бурбак.
Проте “переводити” для внутрішніх компаній аеропортові збори у вітчизняну валюту і фіксувати їх міністр не має наміру. “Ми готові домовлятися з кожним конкретним авіаперевізником. Наскільки мені відомо, у МАУ, наприклад, є знижки в Борисполі”, – сказав Максим Бурбак. Скасування податку на додану вартість на авіапаливо він вважає передчасним, “щоб це не перетворилося знову на якийсь канал, через який будуть робитися якісь махінації”.
За матеріалами:
Вісті
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас