У World of Tanks з'являться російські конкуренти в Китаї — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У World of Tanks з'являться російські конкуренти в Китаї

Світ
1418
Китайська компанія Tencent Holdings Ltd (№1 у світі по доходах від ігор в 2013р. за даними Newzoo) буде видавати в КНР авіасимулятор War Thunder російської Gaijin Entertainment. Про це представники Tencent оголосили напередодні на щорічній конференції UP-2014 в Пекіні. Сайт з китайської версії гри вже працює за адресою zzlt.qq.com.
Тепер в портфоліо Tencent з’явиться проект в новому для неї жанрі – онлайн- авіасимулятор. Для російської компанії партнерство означає доступ до великої кількості користувачів.
“Tencent – найбільший оператор онлайн-ігор в світі. Кількість людей, що одночасно грають на серверах компанії, досягає 20 мільйонів”, – розповів представник Gaijin Entertainment Олександр Трифонов. Він додав, що тестування гри на zzlt.qq.com почнеться в травні.
Гендиректор компанії Антон Юдінцев особисто був присутній при оголошенні про співпрацю в Китаї. Компанії уклали стандартний договір, за яким Tencent купує ліцензію на War Thunder і отримує роялті від доходів. Точні частки не розкриваються.
За даними дослідницької компанії Newzoo, холдинг Tencent заробив на іграх в 2013р. 5,3 млрд дол, обігнавши гігантів Activision Blizzard, Microsoft, Electronic Arts і Sony. Це перший випадок, коли китайська компанія стала лідером в цьому сегменті. Також Tencent разом зі структурами бізнесмена Алішера Усманова і південноафриканським холдингом Naspers володіє 81,14% голосів і 60,34% капіталу Mail.ru Group.
Російська компанія Gaijin Entertainment входить в топ-5 free -to-play ігор (користувач платить тільки за опції і бонуси в проекті) в Росії. Її авіасимулятор War Thunder був представлений в листопаді 2013р. на PlayStation 4 одночасно з релізом консолі. Кількість гравців War Thunder досягло 6 млн осіб. За даними дослідницької компанії SuperData Research один гравець приніс компанії 3,26 дол в 2013р.
За словами головного редактора “IGN Росія” Костянтина Говоруна, китайський ринок настільки великий, що там на кожну гру знайдеться аудиторія – принаймні, на старті. “Досвід World of Tanks показав, що військові ігри універсально зрозумілі жителям будь-якої країни і мало залежать від локальних культурних особливостей”, – додав експерт.
Згідно з вимогою китайської влади, всі ігри, які виходять на місцевий ринок, повинні локалізуватися за допомогою посередника. Оператором World of Tanks в Китаї є компанія Kongzhong. Аудиторія “танків” в усьому світі нараховує 78 млн осіб. На думку креативного директора студії-розробника ігор Red Beat Сергія Галенкіна, War Thunder і World of Tanks стануть конкурентами на китайському ринку, після того як у War Thunder буде запущений танковий режим.
“Всі онлайнові сесійні ігри конкурують одна з одною, тобто у них буде боротьба не тільки з World of Tanks, але і з League of Legends і Point Blank. Як топова гра War Thunder може розраховувати на 600-800 тис. користувачів, які одночасно грають. Це означає, що їх місячна аудиторія складе близько 10-12 млн людей”, – додав Галенкін.
За словами генерального директора Social Insight Андрія Подшибякіна, завдяки багатомільярдній виручці Tencent давно вже не замислюється про прибуток як такий. “У нинішньому випадку для них головне – розширення зони свого впливу і експерименти з новим жанром, форматом і аудиторією”, – вважає Подшибякін.
За матеріалами:
РБК
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас