Вартість проїзду платними дорогами Росії дійде до рівня ЄС — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Вартість проїзду платними дорогами Росії дійде до рівня ЄС

Світ
843
Державна компанія РФ “Автодор” розробила проект документа під назвою “Інвестиційна політика”. Як повідомляє видання “Ведомости”, він передбачає в тому числі підвищення вартості проїзду платними дорогами .
У 2010-2020 рр. “Автодор” обіцяє проводити щорічну індексацію тарифів на величину інфляції як на дорогах, реконструйованих держкомпанією, так і на концесійних ділянках, де приватні компанії окупають свої інвестиції (для порівняння: тариф на побудованій “Автодором” дорозі становить 1,5 рубля за кілометр, а, наприклад, на концесійній ділянці в обхід Одинцова – понад 8 рублів за кілометр). У наступні шість років російські тарифи повинні бути на 30-40% нижче середніх по Європі, пише “Автодор”.
Але на другому етапі, в 2020-2030 рр., з розвитком “Автодору”, збільшення кількості проектів та підвищення ефективності витрат держкомпанія має намір розширювати дохідну базу. І питома прибутковість платних доріг, і тарифи повинні поступово зрости до європейського рівня, пише “Автодор”. Після 2025р. компанія планує забезпечувати поточні витрати за рахунок власних доходів, у тому числі і від збору плати.
Тарифи та способи справляння плати, які використовують європейські країни, значно розрізняються. Наприклад, є і платні ділянки з оплатою кілометражу, і “віньєтки”, де користувач заздалегідь оплачує проїзд протягом певного періоду часу. У середньому в Італії чи Франції платять 0,06-0,08 євро за 1 км, зауважує керівник Інституту економіки транспорту Вищої школи економіки Михайло Блінкін, в рази вище базових тарифів “Автодору”, але проїзд по концесійних ділянках в Росії дорожчий.
Порівнювати ціну для російського та європейського автомобілістів некоректно, вважає він: “Європейський автомобіліст своїми податками вже сплатив розвиток дорожньої мережі та, проїжджаючи платною дорогою, доплачує за бізнес-клас”. При цьому, за даними Єврокомісії, в платному режимі працює близько 3% всіх європейських доріг. А російський користувач, оплачуючи проїзд трасами “Автодору”, лише додає відсутнє, укладає Блінкін.
За матеріалами:
РБК
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас