В Україні падають ціни на дорогі автомобілі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

В Україні падають ціни на дорогі автомобілі

Особисті фінанси
2999
Кількість бажаючих збути автомобілі VIP-класу за останні півтора тижні зросла на 20%. Про це повідомили “Вести” з посиланням на аналітиків ринку “Автобазар”.
“Сплеск пропозицій з продажу в лакшері- і преміум-сегменті почався в квітні. За дев’ять днів кількість пропозицій вже виросла на 20%. На сьогодні в цілому на вторинному ринку (ми моніторимо всі доступні майданчики) на продаж виставлено близько 1 тис. автомобілів VIP-класу”, – повідомили експерти.
За даними реалізаторів, продають не тільки машини з хорошим пробігом, а й елітні авто 2014 року випуску. “Є і Lamborghini, і Range Rover, і Maserati. З салону виїхали, пару декілька тижнів поїздили, і на продаж. Їх навіть не зупиняє той факт, що як тільки машина покидає салон, вона одразу ж втрачає близько 20% ціни”, – сказали в “Автобазарі”.
Водночас експерти стверджують, що ціни на вживані машини почали знижуватися. Аналітики майданчики AUTO.RIA.com порахували, як цього року змінилася середня ринкова ціна на автомобілі VIP-класу (порівняно з першим кварталом 2013 р.): старий BMW Х6 можна купити на $4 тис. дешевше (за $66 тис.), а Range Rover – на $8 тис. (до $84 тис.)
Крім того, в гонитві за покупцем господарі елітних авто роблять додаткові знижки. “Наприклад, одна з останніх угод – це Range Rover 2013 року випуску. Людина купила його за $210 тис., а продала всього лише за $130 тис.” – діляться продавці. Власники пояснюють своє бажання позбутися дорогих машин економічною нестабільністю.
Через знижки активізувалися перекупники. “Зараз купити дешевше, щоб потім продати дорожче – така ситуація сьогодні у VIP-сегменті. Але купують і “для себе”“, – відзначає начальник відділу продажів одного зі столичних авторинків Микола.
Але в цілому покупці не квапляться купувати круті авто задешево. “Зрозуміло, що зараз по всіх продажах йде спад. Але якщо восени попит на авто становив 40% від торішнього показника, то навесні скоротився до 20%”, – скаржаться продажники.
Криза на ринку
Первинний ринок елітних авто теж переживає далеко не кращі часи: за перший квартал продажі в цьому сегменті впали в три рази. “Продажі автомобілів лакшері-класу (Ferrari, Rolls-Royse, Aston Martin) почали падати ще з середини минулого року, а цього року ситуація помітно погіршилася. Якщо за три місяці минулого року в цьому сегменті було куплено 14 машин (всього за рік 85), то цього року – лише 5”, – розповів експерт ІГ “Автоконсалтинг” Олег Омельницький. За його словами, продажі автомобілів преміум-класу теж скоротилися.
Салони реагують на рекордне скорочення продажів небувалими знижками – до 70 тис. євро, – збуваючи елітні авто практично за собівартістю. “Lamborghini Gallardo обмеженої серії, яка раніше коштувала 280 тис. євро, сьогодні можна купити за 210 тис. євро. Ми говоримо про машину 2010 року, які більше не випускаються. Через кризу ми віддаємо колекційне авто практично за собівартістю. При купівлі вартість авто рахується за “акційним” курсом – 15,5 грн/євро. Комерційний курс для звичайних авто зараз становить 16,8 грн/євро”, – розповів Артем, фахівець відділу продажів автосалону Lamborghini-Київ
Інші ж салони з продажу дорогих авто теж готові йти на поступки, але в основному – за рахунок “гри” на курсі. “У нас проходить акція, машини 2013 року ми продаємо за курсом 13 грн/євро, а машини 2012 року – 12 грн/євро, при тому, що комерційний курс перевалив за 16 грн/євро, – розповів консультант автосалону “АВТ Баварія” Олександр.
За матеріалами:
Вісті
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас