Як замовити готель: 12 інсайдерських порад для самостійних мандрівників — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Як замовити готель: 12 інсайдерських порад для самостійних мандрівників

Особисті фінанси
8224
Інтернет є справжньою скарбницею для туристів: за одну мить тут легко можна знайти вичерпну інформацію про обраний напрямок і можливі маршрути, а також будь-які інших цікаві деталі, включаючи, наприклад, дані про засоби розміщення або місцеві традиції і звичаї, яких варто дотримуватися. Єдине «АЛЕ»: у цих джунглях всіляких оглядів і підказок дуже легко заблукати, особливо новачкам. Експерт у своїй галузі, система порівняння цін на готелі trivago.ru, дає 12 порад про те, на що слід звернути увагу під час самостійного бронювання готелю, щоб результат Вас не розчарував.
1. Прочитайте відгуки інших мандрівників
Всі, звісно, хочуть, зупинитися в гарному готелі. Зрозуміло, ідеальний варіант для кожного свій: одному потрібен великий басейн або перша берегова лінія, іншому харчування за системою «все включено», третьому наявність безкоштовного інтернету або паркування, а четвертому буде достатньо регулярної зміни постільної білизни і чистоти в номері. Але як домогтися оптимального співвідношення ціни та якості, не завжди очевидно. Допомогти Вам в цьому можуть поради тих, хто вже зупинявся в готелі, що Вам сподобався. Отже, скористайтеся досвідом інших мандрівників. Позитивні та негативні відгуки допоможуть Вам сформувати більш повне уявлення про обраний готель. Хтось похвалив сніданок, а хтось, можливо, залишився незадоволений рівнем сервісу. Велика кількість відгуків створює в підсумку реальну картину і скарга однієї людини на тлі десятків захоплених відгуків інших, мабуть, не повинна зіпсувати загальне враження. Читайте описи, залишені іншими мандрівниками, і не обманюйте себе картинками готелю, відполірованими до блиску.
2. Подумайте про те, що важливо для Вас
Звичайно, корисно послухати інших туристів, але обов’язково варто розібратися, що потрібно саме Вам. Критикують асортимент міцних напоїв у барі при готелі? Якщо Ви любитель, припустимо, віскі, то, можливо, цей мінус варто врахувати. Але чи буде подібний відгук мати вирішальне значення, якщо Ви взагалі не п’єте алкоголь? Виходить, що офіційна інформація та відгуки інших туристів – це книга, яку потрібно читати з розумом, вміло відокремлюючи зерна від полови. Якщо якийсь першорядний аспект все ж отримав більше негативних відгуків, ніж позитивних, ще є час змінити свій початковий вибір готелю та пошукати кращий варіант розміщення. В іншому випадку Ви легко можете бути розчаровані, наприклад, якщо spa-салон виявиться всього лише невеликою сауною з душовою замість басейну або за обіцяний безкоштовний доступ до інтернету з Вас попросять 5$ за 30 хвилин.
3. Двічі перевірте розташування готелю
Хочете опинитися в гущі міських подій або, навпаки, шукаєте готель за декілька хвилин ходьби від моря? Все дуже просто: розставте пріоритети і обирайте! У першому випадку перевагу повинні мати готелі в центрі або розташовані близько до транспортних розв’язок, а у другому – основним критерієм буде віддаленість від пляжу. Хочете досліджувати місто? Зупиніться в центрі. Збираєтеся кататися на гірських лижах чи сноуборді? Шукайте готелі поруч зі схилами. Є прихильниками сонячних ванн? Мрієте всю відпустку провести на пляжі або не вилазити з води? Підбирайте відповідні варіанти. На сайтах з бронювання майже завжди є карти, що вказують місце розташування. Крім того, обов’язково звірте цю адресу з тією, що вказана на офіційній сторінці готелю. Додатково розташування можна перевірити на мапі обраного міста. Така подвійна або навіть потрійна перевірка знижує ризик виникнення неприємних сюрпризів. Візьмемо, наприклад, Стамбул з населенням більше 13 мільйонів людей. Готель в центрі (згідно опису) насправді може знаходитися порівняно на околиці і, здавалося б, три хвилини від основних визначних пам’яток, про які думали Ви, бронюючи цей готель, можуть вилитися в годину пішки.
4. Фільтр результатів пошуку
Під час підбору готелю на сайті, як правило, є можливість фільтрувати результати пошуку. Кількість запропонованих варіантів, крім заданих дат, можна обмежити за зірковістю готелю чи його репутацією, ціною або кількістю людей в одному номері, наявністю додаткових послуг (наприклад, харчування, доступ в інтернет, наявність басейну) або віддаленістю від певних місць (як правило, пляжу або центру міста). Припустимо, три подруги подорожують разом. Швидше за все вони шукатимуть номер в готелі з трьома ліжками, а не з одним двоспальним і одним односпальним. Регулюйте параметри пошуку відповідно до Ваших потреб. Швидше за все, не складе труднощів перевірити всі варіанти розміщення в невеликому селі, але якщо Ви збираєтеся відвідати Нью-Йорк, то серед кількості можливих пропозицій можна потонути. Використовуйте фільтри, відповідні цілі поїздки і Вашим перевагам, щоб відсіяти свідомо невдалі варіанти, полегшити пошук і подальше бронювання.
5. Тип номеру: одне питання від стандарту до люкса
Зверніть увагу на тип номера, який замовляєте. Подорожуєте поодинці або парою? Хочете двоспальне ліжко, два односпальні ліжка або, можливо, взагалі два одномісні номери? Може, намагаєтеся знайти шикарні апартаменти з обмеженим бюджетом? Особливо в міжсезоння, коли готель не переповнений постояльцями і в наявності є багато вільних номерів, Ви можете запитати свій готель про можливість та умови підвищення категорії номера, наприклад, зі стандарту до люкса. Причому, зовсім не обов’язково Вам доведеться доплачувати за це кругленьку суму. Готелі зацікавлені в постійних і задоволених клієнтах і тому, як правило, йдуть на зустріч. Зазвичай, не виникне жодних проблем, щоб отримати кращі умови проживання за чисто символічну плату або взагалі абсолютно безкоштовно. Вам просто потрібно бути досить сміливим, щоб запитати.
6. Дізнатися, що саме входить у вартість розміщення
Кожен готель має свої власні стандарти для визначення послуг, включених у вартість номера. Перевірити, що пропонує саме Ваш готель і на яких умовах, – завжди хороша ідея. Наприклад, чи входить сніданок у вартість номера? Чи є фен? Чи є доступ в інтернет і на яких умовах? У деяких випадках шампунь, гель для душу і навіть надання постільної білизни вимагає додаткових витрат, не кажучи вже про міні-бар і його вміст. Сума рахунку, що виставляється деякими готелями за пляшку води, може виявитися досить високою. Шанувальникам спорту або процедур по догляду за собою, наприклад, варто довідатися заздалегідь не тільки про факт наявності спортзалу або spa-центру, але також і про умови користування цими послугами: адже їх відвідування може виявитися приємним безкоштовним компліментом для гостей готелю, а може й коштувати ціле багатство. І обов’язково уважно читайте умови бронювання: не рідкісні випадки, коли більш низька ціна тягне за собою досить жорсткі умови скасування, за яких у разі не заїзду можна втратити до 100% суми, внесеної заздалегідь.
7. Не зациклюйтеся на зірках
Зоряна категорія готелю не завжди кращий спосіб судити про дійсний рівень готелю. Кількість зірок, звичайно, важлива і служить гарним орієнтиром, але не повинна стати вирішальним фактором під час вибору готелю. Крім того, в деяких країнах існує прибутковий податок, що підвищується відповідно до кількості зірок, і тому деякі готелі з метою економії зараховують себе до категорії нижче за шкалою, ніж варто було б. У підсумку, туристи часто бувають набагато більше задоволені трьома зірками, аніж чотирма. Зірки свідчать про відповідність готелю певним критеріям і наявність необхідного мінімуму послуг, в той час як репутація готелю є набагато більш виразним показником рівня сервісу, якого варто очікувати. Кращий спосіб підібрати ідеальний готель – це, безумовно, знайти поєднання зірковості з хорошою репутацією.
8. Порівнюйте, порівнюйте і ще раз порівнюйте
Вартість розміщення в одному і тому ж готелі може сильно варіюватися залежно від сайту з бронювання. Найзручніше використовувати ресурс, що працює з великою кількістю джерел і надає в підсумку інформацію про все різноманіття цін. Прикладом служать мета-пошуковики, такі як trivago.ru, що дозволяють порівнювати широкий діапазон цін не тільки з інтренет сайтів з бронювання, але також дані туристичних агентств і самих готелів. Таким чином, подібні ресурси не просто швидко і в зручній формі відсортують для Вас результати відповідно до Ваших переваг (вартість, зірковість, розташування, послуги тощо), але й допоможуть заощадити гроші і час, який Ви б затратили на перевірку десятків сайтів в пошуках кращої ціни.
9. Гнучкі дати – можливість заощадити
Різниця навіть в один день іноді може дозволити Вам заощадити пристойну суму. Плюс/мінус добу-дві і вартість розміщення може як впасти, так і піднятися в рази. Ціни на готель варіюються залежно від наявності вільних номерів, днів тижня, свят і різних заходів поблизу. Тобто дати, які Ви обираєте для поїздки, напряму впливають на підсумкову ціну. Гнучкість в часі і можливість відправитися “трохи пізніше” або “трохи раніше” – одна з неодмінних умов економії . Припустимо, в обраному Вами регіоні в певні дати проходить знаменитий фестиваль або проводиться велика виставка – будьте впевнені, що в середньому Вам доведеться віддати набагато більше, аніж до чи після. Взагалі, будь-яка подія може викликати стрибок цін і, зрозуміло, її важливість і розмах практично завжди буде так чи інакше відбиватися на вартості розміщення. Але якщо у Вас є можливість поїхати до або після початку заходу, Ви точно заощадите на кишенькові витрати: ціни в “спокійний” період можуть бути на половину нижчі.
10. Всьому свій час: правильне місце і дати для поїздки
Готелі не можуть мати фіксовані ціни, але вартість номерного фонду більшості з них прив’язана до сезону. Щоб заощадити гроші на поїздку, важливо обрати правильний час. Прагнете застати “оксамитовий сезон” на Середземному морі? Захотіли випробувати альпійські спуски в січні-лютому? Летите в Тайланд неодмінно в самий розпал туристичного сезону? Чому б і ні?! Тим не менш, при виборі місця і дат поїздки варто згадати гарне правило про те, що основні мегаполіси, як правило, найдорожчі в травні-червні та вересні-жовтні. Вирушати на море більш витратно в червні-вересні а, якщо розглядати курорти Індійського океану або Карибського басейну, то самий пік цін припадає на період з грудня по березень.
11. Переваги раннього бронювання, спеціальних і «гарячих» пропозицій
Під час бронювання, звичайно, важливо враховувати сезонність. Але це зовсім не означає, що кататися на лижах потрібно напередодні літа або їхати на холодне море взимку. Є й інші можливості знизити витрати на проживання. Якщо Ви любите і можете планувати свої поїздки заздалегідь, то Вам не складе труднощів знайти відповідну пропозицію. Будь-який готель існує за рахунок постояльців. І свого роду вдячністю за довіру і раннє бронювання є більш низька вартість номерів. Висока конкуренція в сфері гостинності також стимулює готелі робити постояльцям спеціальні пропозиції, що відповідають саме їхнім потребам. Як правило, вартість пакету певних послуг набагато нижча за ціни на кожну з них окремо. Крім того, і серед готелів широко поширена практика так званих “гарячих” пропозицій. Їх не буває багато, але якщо Ви готові відправитися будь-якої хвилини, то цілком можливо, що Вам вдасться забронювати люкс за ціною стандарту або отримати інші додаткові знижки.
12. Використовувати додатки
Якщо Ви терміново потребуєте в готелі, то добре б мати під рукою хоча б один з численних спеціально розроблених мобільних додатків. Знайти готель в цьому випадку справа лічених секунд, звичайно, за наявності як мінімум мобільного телефону з доступом в інтернет. Подібні програми працюють точно так само, як і звичайний сайт в інтернеті, дозволяючи швидко і зручно забронювати готель просто на ходу.
За матеріалами:
trivago.ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас