Красива автоказка закінчилася: Marussia Motors припинила існування, не випустивши жодного «російського суперкара» — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Красива автоказка закінчилася: Marussia Motors припинила існування, не випустивши жодного «російського суперкара»

Фондовий ринок
2163
Розробник і виробник «першого російського суперкара» – Marussia Motors Миколи Фоменка – припинив роботи з усіх своїх проектів. У преміального російського автовиробника приватні інвестори вклали менше 100 млн євро.
Про призупинення роботи Marussia Motors повідомили троє колишніх співробітників компанії. Останніх інженерів звільнили минулого тижня, розповідають вони. «Концепт, розроблений командою Marrusia, втілити в серію неможливо», – говорить один з колишніх співробітників. Виробництво закрито, ліквідаційна команда розпродає активи, запевняє один з колишніх менеджерів Marussia.
У проект, за словами одного з них, приватні інвестори вклали близько 100 млн євро, було вироблено кілька десятків машин. Двоє співрозмовників РБК називають як основного інвестора Андрія Чеглакова, який у середині минулого року призначений віце-президентом “Ростелекома”. Він же позначений на сайті автовиробника як «венчурний інвестор». Чеглаков відмовився від коментарів, повідомивши РБК, що не займається оперативним управлінням компанією. За його словами, в Marussia вкладено «набагато менше», ніж 100 млн євро.
Зв’язатися з офіційними представниками Marussia Motors вчора не вдалося. Телефони компанії не відповідали, запит на електронну пошту залишився без відповіді. Мобільний телефон Фоменка був вчора вимкнений.
Актор і шоумен Микола Фоменко створив компанію Marussia Motors в 2007 році. У грудні 2008 року в Москві відбулася презентація першого автомобіля «Маруся» В1, трохи пізніше – В2. Цю модель за допомогою фінської інжинірингової фірми Valmet Automotive планувалося довести до дрібносерійного виробництва і активно просувати на західних ринках. У травні 2010 року в Москві був представлений концепт кросовера Marussia F2. У 2009 році у компанії з’явилася власна команда в «Формулі-1».
У 2012 році компанія з помпою відкрила представництво в Монако, яке також курирує діяльність команди F1. Її подальша доля неясна, поки що представництво і команда функціонують, як раніше, сказала РБК менеджер представництва Малена Штерн. Проект з Valmet знаходиться в тій стадії, коли його подальший рух залежить тільки від замовника, пояснив РБК представник Valmet.
У лютому цього року уряд Росії оголосив про те, що виділить Мінпромторгу 3,6 млрд руб. на створення автомобіля для перших осіб держави в рамках проекту «Кортеж». Ці гроші планувалося розподілити в 2014-2016 роках. Проект розробляє Marussia Motors і ФГУП НАМИ, повідомляла Marussia в січні цього року. Компанія займалася розробкою лімузина і позашляховика, повідомляється на сайті Marussia. Загальна вартість «Кортежу» раніше оцінювалася віце-прем’єром Аркадієм Дворковичем в 22-24 млрд руб. Чиновники обіцяли, що в серійне виробництво седан може бути запущений вже в кінці 2016 року. Прес-служба міністерства вчора відмовилася від коментарів.
За матеріалами:
РБК
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас