Замість метро на Троєщину пустять трамвай - грошей немає — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Замість метро на Троєщину пустять трамвай - грошей немає

Казна та Політика
1639
Замість метро на Троєщину влада будуватиме трамвайні лінії, які зможуть замінити собою підземку. На метро грошей немає, а трамвай коштуватиме дешевше. Нова схема вже готова.
ЕЛЕКТРИЧКА НА ТРОЄЩИНУ
Автори схеми пропонують розвиток міської електрички від залізничного кільця на Троєщину по вул. Бальзака. А також будівництво кільцевої лінії легкого рейкового транспорту (ЛРТ), яка повинна об’єднати існуючі – правобережну і лівобережну трамвайні мережі.
«Ці два проекти мають реалізовуватися паралельно. І вони вирішують транспортні проблеми Троєщини. Ми зможемо вивозити з Троєщини до 46,6 тис. пасажирів на годину на електричці і до 28,2 тис. – на ЛРТ», – упевнений головний спеціаліст управління департаменту містобудування КМДА Віктор Петрук. Ця схема зможе замінити метро на Троєщину, реалізація якого за нинішніх економічних реалій, на жаль, неможлива. Нова схема коштуватиме 700 млн грн, а будівництво підземки – 16 млрд. На все піде близько п’яти років. Правда, на ПЗЗ про проект не знають.
Заступник головного архітектора Андрій Вавриш визнає, що грошей на будівництво підземки на Троєщину у міста і держави немає: «Потрібно використовувати існуючу інфраструктуру, щоб вирішити проблему дешевше. Розпочати реалізацію проекту можна вже наступного року».
ІНТЕРВАЛИ, ЯК У МЕТРО
Сьогодні міська електричка перевозить близько 35-40 тис. пасажирів на добу. Це менше 2% від того, що перевозить метро. Будівництво відгалуження на Троєщину дозволить її наповнити. Ще одна проблема – великі інтервали між поїздами, 18 хвилин через те, що зустрічні потяги пропускають один одного на одноколійному Петровському мосту. «Вихід – введення човниково-кільцевого руху. Рух мостом буде одностороннім з лівого на правий берег у ранкові години пік і з правого на лівий берег – у вечірні. Частина потягів здійснюватиме човниковий рух від Троєщини до Караваєвих Дач і назад. Тоді інтервали будуть як в метро», – запевняє Петрук. А кільцеву ЛРТ пустять по Подільському мосту і мосту Патона.
Ірина Рибакова
За матеріалами:
Вісті
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас