29925
Тотальний бойкот: за 2 тижні обсяги продажів російських товарів в Україні впали на 40%
— Особисті фінанси
З початком військової агресії Росії в Криму небайдужі українські споживачі почали активно бойкотувати товари, промарковані штрих-кодом “46”. Це відчутно вдарило по кишенях російських олігархів і підприємців. Деякі з них пішли на відверті хитрощі і стали маскувати країну-виробника товарів, повідомляється в сюжеті ТСН. 19.30. За даними ТСН, обсяги продажів російських товарів за останні два тижні скоротилися майже на 40%.
Як пояснює Ростислав Лоцманенко – фахівець з маркування товарів – російські виробники в останні кілька тижнів кинулися отримувати українські штрих-коди, щоб “замаскувати” товар. Однак, зазначає Лоцманенко, навіть якщо штрих-код починається на “482”, покупець повинен уважно вивчити інші написи на упаковці і переконатися, чи відповідає вказаному штрих-коду країна-виробник товару.
А поки російські виробники оцінюють рентабельність, українські програмісти адаптуються до нової ситуації – розробляють мобільний софт і радять звертати увагу не тільки на штрих-код, а й на країну-виробника.
За матеріалами: ТСН
Поділитися новиною
Також за темою
ТОП-5 найпоширеніших міфів про заощадження
Як змінився ринок праці в IT-сфері у третьому кварталі: для кого було найбільше роботи
Скільки треба заплатити за вищу освіту в Нідерландах
Нові правила перетину кордону: де система буде запущена у Польщі
Скільки українців збираються залишитися в Фінляндії після війни — опитування
Роботодавці довше отримуватимуть виплати за працевлаштування ВПО