Скільки Кремль витрачає на PR в західних ЗМІ? — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Скільки Кремль витрачає на PR в західних ЗМІ?

Світ
1474
Вже 1 березня, у відповідь на спотворення інформації про події в Києві та Криму, деякі українські онлайн-ресурси почали переводити частину своїх текстів англійською. Однак це лише крапля в боротьбі проти гігантського потоку брехні, який сьогодні ллється в усьому світі проти України.
Перші кроки в пошуку можливого глобального PR-партнера Кремля призводять до комунікаційного гіганта Ketchum. Про контракт Ketchum з держорганами Росії відомо як мінімум з 2006 року. Також є дані, що в період з 1 грудня 2012 року по 31 травня 2013 агентство Ketchum отримало $1,9 млн від уряду Росії і $3,7 млн ​​від “Газпрому” за широкий спектр послуг.
Зокрема, в цей час за участю Ketchum в глобальних медіа (CNBC і Huffington Post) публікувалися колонки бізнесменів, адвоката, вченого з похвалами російського уряду за його “амбітну стратегію модернізації” і “дотримання законів, спрямованих на захист бізнесу і зниження рівня корупції”. Один з авторських матеріалів CNBC, автором якого є один з керівників московського інвестиційного банку, робить висновок, що “Росія цілком може вважатися найбільш динамічним місцем на континенті”.
Джекі Бертон з агентства Ketchum в коментарях щодо природи такого роду публікацій запевнила наших колег з ProPublica, що медіа-рилейшнс для Росії вони здійснюють у суворій відповідності з політиками Ketchum і стандартами галузі.
MMR вже звернувся з питаннями до Нью-Йоркського офісу і до російського і українського аффіліатів Ketchum (Ketchum Maslov і Pleon Talan відповідно) із запитом, чи ведуть вони PR-компанію Кремля зараз, наскільки вони залучені в антиукраїнську кампанію і чим зазвичай закінчуються PR-скандали для PR-радників. Їх відповіді будуть опубліковані в міру надходження.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас