У 2014 році український авторинок іномарок може впасти на 40% — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У 2014 році український авторинок іномарок може впасти на 40%

Особисті фінанси
1656
Ринок нових іномарок України в січні 2014 року показав приріст продажів до аналогічного періоду минулого року на 13,2%, повідомляють дані відділення стратегічного розвитку “Атлант-М”.
У компанії заявляють, що цей результат пов’язаний з девальваційними очікуваннями, коли частина клієнтів прискорила свої купівлі до того, як курс долара виросте й імпортери перерахують ціни в гривні, а так само з акційними пропозиціями на автомобілі 2013 випуску.
Що стосується рейтингу популярних автомобілів в Україні, то перший рядок посідають автомобілі Geely з відривом у 103 реалізованих автомобіля від Toyota, яка на другому місці. На третє місце вирвався Ford.
Як стверджують у “Атлант-М”, лідерство Geely пов’язано із збиранням в Україні, захисними заходами, агресивною ціновою політикою і кількісним приростом дилерської мережі.
Триває сильне падіння продажів АвтоВАЗу (-75% до січня минулого року), продажі ZAZ при цьому виросли на 16%. Можна констатувати, що захисні заходи українських автовиробників дозволили відібрати частку в бюджетному сегменті у АвтоВАЗ (на користь китайських машин українського збирання і ZAZ), але це єдиний результат.
З учасників рейтингу ТОП-20 найбільший приріст продажів показали Mazda (+164%), Peugeot (+161%) і Toyota (+106%). Найбільше зростання в рейтингу у Mazda, хоча обсяг цієї марки як і раніше незначний. А найбільше падіння продажів у Hyundai (-38%), Nissan (-37%), VW (-35%).
Сегмент преміальних автомобілів в Україні в січні 2014 року виріс на 9% порівняно з січнем 2013 року. Лідером стала марка Audi, водночас найкраща динаміка – у Land Rover (+69%).
Загострення ситуації в Україні не залишає місця для оптимізму на авторинку. “У зв’язку зі сформованою політичною і економічною ситуацією можна вже з упевненістю стверджувати, що авторинок України цього року впаде (поки що компанія бачить діапазон від 10% до 40% падіння за новими іномарками)”, – зазначив директор відділення стратегічного розвитку “Атлант-М” Олексій Терещенко.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас