1289
Росіяни витрачають рублі, що знецінюються, на турпоїздки
— Особисті фінанси
Туристи все рідше купують гарячі путівки за схемою “сьогодні купив – завтра полетів”, багато з них вже зараз купують путівки на вересень, жовтень і навіть на Новий рік, пишуть “Ведомости”. Люди, по-перше, намагаються якомога швидше витратити рублі, що знецінюються, по-друге, отримати знижки, традиційні для раннього бронювання, пояснюють експерти.
З початку 2014 року ця тенденція торкнулася в першу чергу масових напрямків – Туреччини, Греції, Італії, говорить гендиректор “Волга-тур” Юлія Скороходова. Глибина продажу зросла, але тільки за напрямками, які контрактуються в доларах, наприклад Туреччина, Гоа, Туніс.
Рекордну глибину продажів показує Туреччина: вже зараз клієнти бронюють тури не тільки на літо, але й на осінь, розповідає представник туроператора. За європейськими напрямками зростання продажів зараз немає: туристи побоюються погіршення економічного становища.
“При ранньому бронюванні клієнти отримують знижки до 30% і гарантію того, що зможуть оплатити тур за курсом, зафіксованим в день оформлення заявки”, – пояснюють ажіотаж в TUI Russia & CIS. А туроператорам раннє бронювання допомагає уникнути демпінгу, коли в сезон багато турів продаються як гарячі.
Падіння курсу рубля викликало у росіян бажання зайнятися плануванням літнього відпочинку, говорила раніше РИА “Новости” виконавчий директор Асоціації туроператорів Росії (АТОР) Майя Ломідзе. Люди намагаються забронювати літні тури і зробити передоплату, щоб уникнути можливих додаткових витрат у подальшому.
За матеріалами: NEWSru.com
Поділитися новиною
Також за темою
Уряд запроваджує автоматичну постановку на військовий облік
Що тепер буде з паперовими військово-обліковими документами: пояснення Міноборони
Ціни на оренду квартир в Україні стабілізувалися — аналітики (інфографіка)
Які компанії найняли найбільше джунів у 2025 році: рейтинг Djinni
Кандидати у водії складають теоретичні іспити краще, ніж практичні: як покращити результати
Як не натрапити на шахраїв під час новорічного онлайн-шопінгу
