Корейці розібралися з поломкою Hyundai - вони відновлять роботу протягом місяця — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Корейці розібралися з поломкою Hyundai - вони відновлять роботу протягом місяця

Казна та Політика
2174
Потяги «Хюндай» відновлять роботу протягом місяця, прогнозують в Українській залізничній швидкісній компанії (УЗШК). «У вихідні приїхали семеро фахівців з Кореї, крім того, близько п’ятдесяти їх техніків постійно знаходяться в Україні. Вони зніматимуть каркаси поїздів, а на огляд всіх десяти потягів знадобиться не менше двох тижнів», – сказав нам представник УЗШК Руслан Некрутенко.
За його словами, корейці вже встановили причину виходу з ладу єдиного зламаного поїзда, рахують збитки і зобов’язані оплатити ремонт.
ПОВЕРНУЛИ СТЮАРТІВ
«Представники компанії запевняють, що поломки з такою частотою трапляються лише в Україні. Але всі потяги зараз знаходяться на гарантії (2 роки офіційної гарантії + «Укрзалізниця» планувала ще на рік продовжити техобслуговування. – Ред.), тож мова йде про ремонт на території нашої країни за рахунок корейців», – підкреслив Некрутенко. Представник УЗШК також запевнив, що замість «Хюндай» вже не їздять плацкартні вагони (всі потяги замінили на купе та СВ), а в поїздах з’явилися стюарти, що пропонують чай , печиво і постільну білизну. «Укрзалізниця» повідомляє: за 5 днів з дня скасування «Хюндай» зазнала збитків майже на мільйон гривень.
«У період з 12 по 17 лютого 2939 пасажирів відмовилися від поїздки і отримали 737,5 тис. гривень за невикористані квитки. Різницю вартості проїзду виплатили 2301 пасажиру на загальну суму 231,5 тис. гривень», – зазначають у транспортній службі.
ЯК ВИБИТИ ГРОШІ
Пасажири «Інтерсіті+» скаржаться в соцмережах і на сторінці «Хюндай» (intercity.kiev.ua), що вибити різницю у вартості квитків не так вже й просто. «Провідник тим, хто бажають повернути різницю, на зворотному боці квитка писав щось на кшталт «Заміна потягу з вини залізниці». Пішла повертати гроші, але почула від касира: «Ваша відмітка не дійсна», – скаржиться Вероніка. В «Укрзалізниці» наголошують: щоб повернути гроші, на зворотному боці квитків має бути зазначено ПІБ старшого провідника, його підпис, номер поїзда та номер місця, на якому ви їхали. Якщо ви купували квитки онлайн, то гроші в такому випадку перерахують вам на картку. «Це може відібрати час», – уточнює прес-секретар Наталія Глушко.
Крім того, якщо замість «Хюндая» був поданий поїзд «Шкода» або ж «УкраÏна-2» – компенсація не годиться. У УЗШК також відзначають: за 12 годин до відправлення всі пасажири за тел. (044) -465-28-83 можуть дізнатися, який саме потяг буде поданий натомість «Інтерсіті+».
За матеріалами:
Вісті
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас