1543
Найбільший український виробник соняшникової олії зменшив продажі на 32%
— Фондовий ринок
“Кернел”, одна з найбільших українських аграрних груп, у другому кварталі 2014 фінансового року (ФР, липень-2013 – червень-2014) збільшила продажі зерна на 22,5% – до 1335000 тонн.
Як наголошується в повідомленні компанії на Варшавській фондовій біржі в понеділок, при цьому продажі наливної соняшникової олії порівняно з аналогічним періодом минулого ФГ зменшилися на 31,6% – до 261,747 тис. тонн.
Продажі бутильованої олії в жовтні-грудні поточного фінроку становили 30,375 тис. тонн проти 33,76 тис. тонн за аналогічний період минулого фінроку.
Агрохолдинг за вказаний період переробив 726,087 тис. тонн насіння соняшнику, що на 4,5% менше, ніж у другому кварталі попереднього ФР .
Крім того, “Кернел” збільшив випуск рафінованої олії на 2,3% – до 34,572 тис. тонн, бутильованої – на 2,3%, до 31,487 тис. тонн.
Водночас аграрна група наростила на 3,7% обсяги перевалки в належних їй експортних терміналах – до 1,269 млн тонн. З липня по грудень компанія також збільшила зберігання зернових та олійних культур на 50,7% – до 2,447 млн тонн.
За повідомленням “Кернела”, зростання продажів зерна обумовлене високими темпами експорту з Росії через порт Таман , а також зростанням експорту з України після отримання високого врожаю. Компанія відзначає, що продажі соняшникової олії фактично відповідають обсягам її виробництва. Переробні потужності “Кернела” у другому кварталі працювали майже на повну потужність і почали переробку нового врожаю соняшнику. Зростання обсягів перевалки компанія пояснює більш ефективним використанням потужностей Таманського та українських портів.
Як повідомлялося, “Кернел” завершив 2013 ФР з чистим прибутком $111,3 млн, що на 46,2% менше, ніж у 2012 ФР. Виручка зросла на 35% – до $2,797 млрд, тоді як EBITDA знизилася на 9,8% – до $287,5 млн, маржа EBITDA також знизилася – на 5,1 відсоткових пункту, з 15,4% до 10,3%.
У першому кварталі 2014 ФР агрохолдинг збільшив продажі зерна на 73,3% – до 884,838 тис. тонн, при цьому скоротивши реалізацію наливної соняшникової олії на 50,4% – до 98,71 тис. тонн.
“Кернел” – вертикально інтегрована компанія, що працює в агропромисловому секторі України з 1994 року. Виробляє цукор, соняшникову олію, здійснює дистрибуцію бутильованої олії в країні під торговими марками “Щедрий Дар”, “Стожар”, “Чумак Золота”, експорт олії і зернових, а також надає послуги зі зберігання зернових і олійних культур на елеваторах.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною