Автоколапс: чому спецмита на машини не допомогли українській автопромисловості? — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Автоколапс: чому спецмита на машини не допомогли українській автопромисловості?

1896
Заходи з підтримки української автопромисловості не призвели до зростання їхніх продажів в 2013 році. Вони навпаки викликали протест проти автомобілів тих виробників, яких українці вважають ініціаторами збільшення податків на якісні іномарки. Таку думку висловили у Всеукраїнській асоціації автоімпортерів і дилерів (ВААІД). В асоціації навели статистику продажів автомобілів, за якою, за даними AUTO-consulting, 2013-й рік став для авторинку роком кризи та скорочення продажів на 7,4% – до 201,566 тисячі одиниць. При цьому, за даними асоціації “Укравтопром”, впали продажі і автомобілів, що випускаються в країні. Зокрема, продажі лідера авторинку Hyundai скоротилися на 21,3%, Skoda – на 11,9%.
А що з цього приводу думають читачі Finance.ua? Пропонуємо вашій увазі підбірку найцікавіших коментарів з цієї теми. Орфографія і пунктуація збережені.
Прохожий “отечественный автопроизводитель” это человек с отверткой скручивающий китайский автокомплект…
Tamagoch можно научится аккуратно ездить и на китайцах… но насчет украинской сборки китайских комплектов, я конечно тоже имею предубеждение.
tyreinua Колеса в порту прикручивают и ставят Мэйд ин Юкрейн… защита национального производителя !!!
alex10 И цену ставят в 2 раза выше от цены закупки ( с учетом доставки и прикручиваемых колес)
cisukr Куда эти машины еще покупать? И так ни проехать, ни припарковаться.
StrangerArt Мрію щоб зняли акциз на імпорт легковиків, і тоді, готовий голову на відсіч дати, ні одна нормальна людина не купить Ланос. Да, здохне наш автовиробник, але його ж і так немає! Нехай без нього ніж з таким! Сором! За кордоном вже і гібріди і боліди, а в нас ще дизельний двигун не придумали.
pius_tertius Смысл заметки “Сбережения населения не нагревает карман автоимпортеров”. На самом деле, если бы ба бы возможность брать б\у авто из Германии с минимальной растаможкой, то продажи новых автомобилей на Украине просели бы ещё глубже – весь эконом-сегмент туда бы ушёл. Не надо абсурдных разговоров про то, что импорт (что новых, что пользованных авто) “разогревает экономику”. Это происходит только, если собственный автопром выпускает качественную и достаточно разнообразную продукцию (а это на данный момент не так).
BIGor Как же бы просели?? Вот я бы взял нормальный автомобиль, брат, отец, большинство знакомых…. Где Вы видите просаживание продаж? Все только и ждут адекватных цен на авто.
Нагадаємо, з 13 квітня строком на три роки введені спеціальні мита на імпорт в країну нових легкових автомобілів з бензиновими двигунами об’ємом 1000-1500 куб. см в розмірі 6,46% і 1500-2200 куб. см – 12,95%. Мита діють незалежно від країни походження та експорту. Прем’єр-міністр України Микола Азаров назвав цю міру тимчасовою, до поліпшення ситуації в автовиробництві. “Протягом останнього року вітчизняні автовиробники практично зупинилися. Вони не витримали конкуренції з дешевшими імпортними автомобілями, які завозять як із Росії, так і з інших країн. А це десятки тисяч людей фактично залишилися без роботи. Звичайно, ця міра вимушена і тимчасова. І щойно ситуація виправиться, безумовно, його буде скасовано”, – написав він на своїй сторінці в Facebook.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас