Шампанське, консервовані овочі та цукерки лідирують за популярністю на святковому столі українців, - опитування — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Шампанське, консервовані овочі та цукерки лідирують за популярністю на святковому столі українців, - опитування

Особисті фінанси
167
Найбільш популярною складовою на святковому столі у громадян України стане шампанське. Саме воно лідирує серед категорій, які демонструють найбільше зростання кількості покупців. Так, кількість покупців шампанського зростає на свята в 15 разів порівняно з середнім показником за інші місяці. Про це свідчать дані споживчої панелі домогосподарств GfK Ukraine.
Другу сходинку посідають консервовані овочі, що не дивно, оскільки консервовані горошок і кукурудза є невід’ємними інгредієнтами найпопулярніших святкових салатів.
До трійки найбільш “ходових” продуктів увійшли також солодощі – кількість покупців шоколадних цукерок збільшується в 2 рази.
Не відстає від них і майонез, без якого неможливо приготувати новорічний олів’є або оселедець під шубою. До речі, кількість покупців солоної, копченої риби та ікри теж зростає майже в 1,5 рази. Не обходиться святковий стіл без свіжих фруктів, цитрусових.
Якщо порівняти ситуацію з іншими європейськими країнами, то українці подібні німцям, у яких теж шампанське на першому місці. Ігристий напій і шоколадні цукерки також в топі продуктів у жителів Іспанії та Франції, де кількість покупців цих продуктів також збільшується порівняно з середнім показником за інші місяці. Голландці віддають перевагу міцному алкоголю, а поляки – вину.
ТОП-3 продуктів в різних країнах Європи у святковий період
Зазначимо, споживча панель домогосподарств Consumer Panel Services GfK Ukraine функціонує з кінця січня 1999 р. Дослідженням охоплюються 5000 домогосподарств (більше 10 тис. осіб) по всій Україні, які щодня звітують про свої покупки більш ніж за 60 групами товарів щоденного споживання.
Також тричі на рік (у січні, травні та вересні) на панелі проводиться Consumer Panel Services ОМНІБУС, що дозволяє отримувати інформацію щодо мотивів, уподобань і поведінки споживачів.
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас