Вперше за 4 роки продажі одягу впали: рітейлери переглянуть колекції і спробують знизити орендні ставки — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Вперше за 4 роки продажі одягу впали: рітейлери переглянуть колекції і спробують знизити орендні ставки

Фондовий ринок
1464
Продавці одягу вперше за чотири роки зафіксували падіння продажів у грудні. Директор компанії Baltika Group (мережі Monton, Mosaic) Максим Чечелєв розповів «Капіталу», що в грудні продажі рітейлерів знизилися на 10-20% порівняно з аналогічним періодом минулого року.
Падіння продажів, зі слів генерального директора групи компаній «Ультра» (мережі Baldinini, Levi’s, Pierre Cardin, Lagerfeld і Guess) Андрія Макарова, почалося ще у вересні.
«На період з серпня по грудень припадає 55% від річних продажів», – зазначає він.
Одна з головних причин падіння продажів, на думку Макарова, – різке похолодання у вересні. Він пояснює, що більшість магазинів не встигли вчасно завезти теплий одяг.
«У жовтні так само несподівано потеплішало. І теплий одяг, який закупили рітейлери, не користувався особливим попитом», – зазначає Макаров.
Для активізації попиту мережі почали розпродажі раніше звичайного і збільшили розмір знижок, розповідає Чечелев.
Наприклад, в Monton, за його словами, розпродажі почалися з 16 грудня, тоді як минулого року – на тиждень пізніше. «Зараз магазини пропонують знижки до 60%, а в грудні 2012 р. вони не перевищували 50%», – говорить він.
Наступного року рітейлери мають намір переглянути асортимент, що дозволить мінімізувати втрати від подальшого скорочення продажів. Андрій Макаров повідомив, що кількість найменувань кожної моделі осінньої колекції зменшиться на 10-15%.
Максим Чечелєв додав, що в майбутньому зимовому сезоні планується зменшити кількість нарядів для вечірок і розширити асортимент сезонних речей – курток, пальто, в’язаних виробів та інших товарів.
Ще одна стаття економії – зниження витрат на оренду приміщень. Макаров говорить, що має намір домагатися скасування щорічного підвищення орендної ставки на 10%. «Тиск на торговельні центри з боку мереж наступного року посилиться», – прогнозує Чечелев.
Рітейлери вже намагалися знизити ставки в 2013 р., але безуспішно. Як раніше писав «Капітал», в жовтні цього року російська компанія «Глорія Джинс» (керує мережею магазинів з продажу одягу Gloria Jeans) розіслала листи, в яких вимагала змінити методику розрахунку плати за оренду приміщень, встановивши на рівні 12% від обороту магазина.
В іншому випадку компанія погрожувала закрити торгові точки в тих об’єктах, які не згодні піти на поступки. Суперечка закінчилася нічим: торгові центри не стали переглядати ставки, а рітейлер передумав закривати магазини.
Але до 2016 р. пропозиція торгової нерухомості в Києві зросте вдвічі – до 2 млн кв. м. Третину нових площ планується відкрити вже наступного року: Respublika (орендна площа – 135 тис. кв. м), Happy Mall (42 тис. кв. м), Lavina mall (115 тис. кв. м), «Проспект» (40,5 тис. кв. м).
Внаслідок цього, як раніше заявляв заступник директора департаменту торгової нерухомості консалтингової компанії СB Richard Ellis Вадим Зінченко, орендні ставки в Києві можуть знизитися на 30%.
За матеріалами:
Капітал
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас