У США у святковий період продажі збільшилися на 2,3% порівняно з минулим роком
За період різдвяних свят у США, що традиційно вважаються часом шопінгу, продажі збільшилися більш відчутно, ніж роком раніше. Таким чином, в 2013 р. вже заявленому як найгірший за показником з 2008р., з 1 листопада по 24 грудня продажі насправді збільшилися на 2,3%, порівняно з показником минулого року. У 2012 р. продажі підвищилися лише на 0,7%. Про це повідомляє дослідження MasterCard Advisors.
“Для рітейлерів це Різдво виявилося дійсно щасливим”, – заявила віце-президент MasterCard Advisors Сара Куїнлан.
За даними Куїнлан, найбільш продаваною категорією “подарункових” товарів за вказаний період року, що минає, стали ювелірні прикраси.
За матеріалами: МIА Рейтер
Поділитися новиною