Oracle витратила $1,5 млрд на хмарний актив — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Oracle витратила $1,5 млрд на хмарний актив

Фондовий ринок
453
IT-гігант Oracle анонсував угоду про покупку розробника маркетингових технологій Responsys. Новий актив здається компанії Ларрі Еллісона настільки привабливим, що вона готова витратити на нього $1,5 млрд.
Купуючи Responsys, Oracle намагається усунути ще одного конкурента в сегменті хмарних сервісів для бізнесу, водночас зміцнивши власні позиції за рахунок придбаних технологій. Даний сервіс допомагає організовувати автоматизовані маркетингові кампанії, грунтуючись на розсилці електронної пошти.
Останнім часом акції Oracle і німецької SAP, які довгі роки поспіль займалися традиційними серверними рішеннями, періодично дешевшали на очікуваннях експансії гравців, продають хмарні сервіси, які замінять собою звичайне програмне забезпечення.
Нагадаємо, що у Salesforce, яка є лідером серед подібних компаній, слово software (“програмне забезпечення”) на логотипі закреслено.
Звичайно, Oracle нічого “​​закреслювати” не хоче і продовжує поширювати фірмові програми та обладнання, але в 2013 р. Ларрі Еллісон вирішив, що з конкурентами потрібно боротися їх же зброєю, після чого був анонсований ряд угод M & A.
Так, в жовтні Oracle повідомила про купівлю розробника маркетингових рішень Compendium. У заяві Oracle сказано, що продукти купленої компанії дозволяють користувачам планувати, реалізовувати, публікувати і рекламувати контент, а потім на базі поточних даних оцінювати ефективність кампанії. Представники Oracle також заявили, що розробники Compendium приєднаються до групи фахівців з раніше купленої компанії Eloqua Marketing.
За матеріалами:
Вєсті Економіка
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас