Підібрати оптимальний тарифний пакет — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Підібрати оптимальний тарифний пакет

218
Максимальний набір найбільш затребуваних послуг за оптимальною ціною – в цій формулі, мабуть, і полягає головна перевага такої банківського пропозиції, як «тарифні пакети». Як правильно вибрати тарифний пакет? Що потрібно знати і розуміти керівнику бізнесу або підприємцю, щоб банківське обслуговування було для нього дійсно вигідним і ефективним? На ці та інші питання відповів Заступник Голови Правління ПАТ «МАРФІН БАНК» Юрій Кралов.
Для правильного вибору тарифного пакету необхідно розуміти, яку діяльність веде клієнт, які банківські послуги будуть для нього найбільш затребуваними і які операції клієнт планує здійснювати. На підставі даної інформації банківський співробітник допоможе підібрати раціональний тарифний пакет, який включатиме максимальний набір послуг за оптимальну плату. Головною перевагою банку, в даному випадку, є індивідуальний підхід, врахування особливостей діяльності кожного клієнта і його партнерів, розробка персональних програм обслуговування. Тільки в цьому випадку клієнт буде дійсно зацікавлений співпрацювати з банком тривалий час, а банк, у свою чергу, отримає постійний приплив клієнтів.
У чому полягають переваги тарифних пакетів? Що потрібно для того, щоб оформити пакет?
Перевагою є максимальний набір продуктів за пільговими тарифами в перебігу певного періоду часу. Більшість тарифних пакетів орієнтовані на залучення нових клієнтів з метою встановлення партнерських відносин, хоча й для діючих клієнтів також існує цілий ряд тарифних пакетів, метою яких є зміцнення ділових взаємин. Первинну інформацію про тарифні пакети можна отримати на сайті банку або зателефонувавши до його довідкової служби. Для більш детальної інформації найкраще звернутися до банківського фахівця, який допоможе визначити, який пакет був би найбільш вигідний даному клієнту залежно від особливостей ведення господарської діяльності. Для підключення тарифного пакету потрібні тільки стандартні документи для відкриття рахунку.
Які послуги включають в себе тарифні пакети ПАТ «МАРФІН БАНК»? У чому полягають переваги та ексклюзивність пропозицій?
До найбільш затребуваних послуг тарифних пакетів відносяться: обслуговування за системою електронних платежів «Клієнт-Банк» або «Інтернет-Банкінг», послуга СМС-Банкінг, корпоративна карта, зарплатний проект, видача готівкових коштів з рахунків, платежі в національній та іноземній валютах. У всі тарифні пакети включена нова послуга банку «Мобільний Банкінг», яка дозволяє за допомогою смартфонів і планшетів на базі систем Android або iOS керувати своїми рахунками: створювати і відправляти в банк платіжні документи в національній валюті, переглядати залишки та виписки за рахунками, курси валют, контролювати надходження коштів і витрати, а також знаходити найближчі відділення і банкомати банку.
Які тарифні пакети, пропоновані ПАТ «МАРФІН БАНК», найбільш популярні серед клієнтів?
ПАТ «МАРФІН БАНК» розробив ряд тарифних пакетів для нових і діючих клієнтів, орієнтованих на різні сегменти бізнесу і фізосіб-підприємців. Сьогодні найбільш популярні тарифні пакети – «Оптимальне рішення» і «Міжнародний преміум». Перший призначений для нових клієнтів сегменту малого бізнесу і різних фізосіб-підприємців. У рамках пакету клієнту надають наступні послуги: відкриття першого поточного рахунку та обслуговування всіх поточних рахунків, внутрішньобанківські платежі та платежі на користь клієнтів банку в національній валюті, підключення та обслуговування послуг СЕП «Клієнт-банк» або СЕП «Інтернет-банкінг», послуги «СМС-Банкінг» і «Email-Банкінг», відкриття та обслуговування корпоративної картки міжнародної платіжної системи Visa. Тарифний пакет «Міжнародний преміум» призначений для нових крупних бізнес-клієнтів. Він особливо привабливий і вигідний для підприємців, які здійснюють експортно-імпортні операції.
У портфелі тарифних пакетів ПАТ «МАРФІН БАНК» також присутні пропозиції для вузькоспеціалізованих підприємств. Наприклад, недавно ми впровадили “Тарифні рішення для IT сфери”, які призначені для нових клієнтів – ФОП, задіяних у сфері IT-послуг. Крім базових послуг, пакет передбачає щомісяця 10 безкоштовних платежів за дорученнями клієнтів у національній валюті, оформлення та обслуговування корпоративної картки міжнародної платіжної системи Visa або MasterCard.
При виборі пакетів представників бізнесу в основному цікавить вартість платежів, можливість керувати своїми рахунками дистанційно, а також вартість щомісячної плати за розрахунково-касове обслуговування. Важливі також якість і швидкість обслуговування.
Які плани Банку у розробці тарифних пакетів на наступний рік?
Наше головне завдання на 2014 рік залишається попереднім – якісне комплексне обслуговування клієнтів середнього та малого бізнесу. Це, перш за все, компанії зі стійким фінансовим станом, досвідом роботи в своєму секторі, зі сформованою управлінською командою і колективом, позитивною кредитною історією. Адже саме середній і малий бізнес – основа і запорука успішного розвитку економіки, саме цей сегмент бізнесу безпосередньо впливає на зростання ВВП кожної окремо взятої держави. Цілком природно, що за останній час ПАТ «МАРФІН БАНК» розробив ряд нових кредитних програм, розрахованих на потреби даного сегменту. Ми постійно шукаємо шляхи вдосконалення технологічних процесів, впроваджуємо нове ПЗ, проводимо акції для клієнтів і пропонуємо їм нові послуги.
За матеріалами:
МТБ Банк (Марфін Банк)
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас