Провідні банки продовжують нарощувати кількість і різноманітність доступних клієнтам онлайн-сервісів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Провідні банки продовжують нарощувати кількість і різноманітність доступних клієнтам онлайн-сервісів

Фондовий ринок
1759
Кількість жителів України, що обслуговуються в банках дистанційно, згідно з опублікованими дослідженнями GfK Ukraine, в цьому році досягла 8% від загальної кількості користувачів інтернету.
У 2014 р. цей показник зросте до 10% або більше. Банкіри вважають, що коло наших співвітчизників, хоча б раз скористались послугами онлайн-банкінгу, набагато ширше.
«Більше 30% українських користувачів інтернету щомісяця здійснюють мінімум одну банківську операцію онлайн. Наприклад, дивляться наявність коштів на своїх рахунках», – упевнений менеджер проекту Надра Банку Володимир Шведченко.
Перспективи у дистанційного обслуговування великі. Розуміючи це, банкіри прагнуть бути присутніми в числі тих, хто пропонує такі послуги.
«Банки-лідери у сфері надання онлайн-послуг в 2013 р. ще більше зміцнили свої позиції на ринку. Вдосконалили базу і інші фінустанови», – констатує фінансист.
Плата за занурення
Кожен банк оцінює вартість дистанційних послуг по різному, тому розкид цін на підключення інтернет-банкінгу досить великий. У деяких фінструктур підключення цього сервісу є обов’язковою умовою при продажу інших продуктів, а вартість його оформлення може досягати 200 грн. У ВТБ Банку і Дельта Банку заявляють, що не беруть плату за підключення інтернет-банкінгу і не вимагають щомісячних комісій.
Різні й умови тарифікації. В ОТП Банку, наприклад, підключитися можна за 100 грн, зате відсутня щомісячна абонплата за користування послугою. В Укрсоцбанку клієнти оплачують лише проведені платежі – 10 коп. за транзакцію всередині банку і 1 грн, якщо гроші перераховані на рахунки іншої фінустанови. У банку «Фінанси та Кредит» також не передбачена плата за підключення, але абонплату в розмірі 10 грн доведеться вносити з четвертого місяця підключення до послуги.
«Виконання клієнтами операцій самостійно в режимі онлайн вивільняє людські ресурси у банківських відділеннях для реалізації інших завдань, а це і є той прибуток, який дає нам система», – стверджує начальник управління розвитку електронних каналів продажів Дельта Банку Іван Юрченко.
На піку популярності
Сьогодні за допомогою інтернет-банкінгу простіше і зручніше за все перевіряти баланс своїх банківських рахунків, здійснювати грошові перекази, оплату комунальних послуг і поповнення мобільних телефонів.
На частку таких операцій припадає близько 70% від загального обсягу послуг інтернет-банкінгу, говорить директор департаменту роздрібних продуктів ВТБ Банку Катерина Федоровська.
На другому місці за популярністю онлайн-депозити. «Вони стають все більш затребуваними, так як людям зручно працювати з такою послугою – клієнт тримає руку на пульсі, керуючи фінансами самостійно, у зручному місці, в будь-який час», – пояснює директор департаменту розвитку каналів самообслуговування банку «Фінанси та Кредит» Вероніка Спірке.
Трохи гірше просувається сервіс віртуальних кредитів, адже онлайн можна тільки зробити заявку і відправити документи, а для укладання договору все одно доведеться відвідати офіс банку.
Нові пропозиції
У банку «Фінанси та Кредит» зовсім недавно запустили незвичайний онлайн-сервіс з урахуванням потреб клієнтів з числа практикуючих нотаріусів. « Розроблені платежі на користь бюджетних організацій, Міністерства юстиції (нотаріальні платежі), перерахування коштів зі спеціальних рахунків нотаріуса для депонування», – розповіла Вероніка Спірке.
Одна з останніх новинок інтернет-банкінгу ОТП Банку, яку установа запустить у листопаді-грудні, – новий метод авторизації клієнта – за допомогою sms-повідомлень.
«Поки користувачі у нас авторизуються через генератор паролів (токен). А з введенням нового методу він не знадобиться – достатньо буде мобільного телефону», – повідомила в. о. начальника відділу розвитку електронного бізнесу ОТП Банку Ілона Бондар. Метод авторизації через токен найбезпечніший, але не дуже зручний.
Укрсоцбанк запускає систему інтернет-банкінгу, що дозволяє отримувати і погашати кредити, випускати нові карти і перевипускати діючі. «Зареєструватися можна онлайн, але перед початком реєстрації слід отримати одноразовий пароль в банкоматі нашої установи за допомогою своєї платіжної карти», – говорить начальник відділу онлайн-банкінгу Укрсоцбанку Олексій Романенко.
ВТБ Банк до кінця року має намір запустити sms-підтвердження будь-яких операцій, здійснених клієнтами, і надати можливість лімітувати суми платежів в системі інтернет-банкінгу. А в Дельта Банку, окрім сервісу дистанційного керування лімітами, клієнти з другого півріччя зможуть закривати рахунки.
Домашня бухгалтерія
У майбутньому в Україні чекають розвитку мобільних сервісів інтернет-банкінгу і насамперед сімейства послуг з «Домашньої бухгалтерії». Personal Financial Management (PFM) дозволяє клієнтові класифікувати свої витрати як в автоматичному режимі (розпізнаванням торгових кодів при безготівкових операціях), так і в ручному – при внесенні готівкових витрат в систему.
«Інформація відображається в підсумованому вигляді з візуалізацією витрат. Також можна порівняти свої витрати з витратами інших людей», – додав директор департаменту інформаційних технологій банку «Хрещатик» Костянтин Мітченко.
Тетяна Павлюченко
За матеріалами:
Капітал
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас