Європейці відмовляються від придбання автомобілів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Європейці відмовляються від придбання автомобілів

Особисті фінанси
1574
У європейських країнах споживачі продовжують відмовлятися від придбання автомобілів, при цьому багато хто з них не планує робити такі покупки навіть у разі поліпшення економічної ситуації, вважаючи за краще інвестувати гроші в пенсійні плани.
Така ситуація поки не дозволяє говорити про близьке завершення кризи в автомобільному секторі. Якщо боргова криза майже подолана, то до поліпшення ситуації на ринку автомобілів ще дуже далеко, пише The Wall Street Journal.
Кількість нових зареєстрованих автомобілів в Європі впала до мінімуму майже за 20 років. Більшість компаній, орієнтованих на масове споживання, зазнають збитків від операцій в Європі. Експерти Moody’s Investors Service вважають, що PSA Peugeot Citroеn, General Motors, Opel, Fiat SpA і Ford Motor втратили в цьому році в регіоні 4,9 млрд євро.
Деякі представники галузі відзначають, що економічна криза в Європі не просто викликала тимчасовий спад продажів автомобілів, але і призвела до фундаментального зниження споживчого попиту на них, а це зниження є передвісником закриття заводів і скорочення робочих місць.
Тепер автомобіль не є символом статусу, молодь все рідше отримує водійське посвідчення, а ціни на паливо зростають. Всі ці фактори призводять до скорочення продажів автомобілів.
Хоча деякі з цих факторів характерні і для США, де продажі автомобілів відновилися до передкризових рівнів, є одна відмінність: у США зростає кількість громадян, які можуть водити автомобіль, а в Європі вона, за прогнозами, скоротиться.
Виконавчий директор компанії Nissan Motor Карлос Гон заявив, що ситуація в Європі буде залишатися складною протягом тривалого часу. Тому компанія до 2016 р. скоротить 7,5 тис. робочих місць, або 17% від загальної кількості працівників у Франції, оскільки продажі в минулому році впали на 18%.
За його словами, Європа навряд чи побачить зростання минулих років, так як серед молодих європейців автомобілі стали менш актуальними з розвитком смартфонів і інших продуктів, які дозволяють спілкуватися на відстані.
IHS Automotive прогнозує, що в 2020 р. в Європі буде продано всього 14,7 млн ​​легкових автомобілів, що на 8% нижче максимального рівня, досягнутого в 2007 р. У цьому році показник може скласти 12,2 млн.
Деякі виробники очікують зростання продажів, так як європейці змушені будуть замінювати застарілі автомобілі. Середній вік автомобілів в Європі виріс до 8,7 років у 2012 р. в порівнянні з 7,9 в 2009 р., свідчать дані Roland Berger Strategy Consultants.
Європейські автовиробники з великими обсягами продажів змушені компенсувати спад в Європі за рахунок попиту в Китаї та інших країнах, що розвиваються.
Примітно, що багато молодих європейців не планують купувати автомобіль до 35-40 років, так як він їм не потрібен в умовах розвиненої системи громадського транспорту, а символом статусу автомобіль вже не є. При цьому в Німеччині ця тенденція була помітна ще до кризи. У Європі частка покупців до 30 років скоротилася з 6% в 1999 р. до 2,7% у першій половині 2013 р. У Німеччині в 1998 р. 80% домогосподарств, вік членів яких становить від 18 до 34 років, володіли одним або кількома автомобілями, а в 2008 р. показник знизився до 72%.
Експерти вважають, що ці фактори будуть чинити тиск на ринок, до тих пір поки не буде сильних демографічних змін або значного зрушення в технологіях.
За матеріалами:
Вєсті Економіка
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас