Hyundai знову "пристосують" до української погоди - Укрзалізниця зробить це до кінця жовтня — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Hyundai знову "пристосують" до української погоди - Укрзалізниця зробить це до кінця жовтня

Казна та Політика
664
На даний час проводиться другий етап модернізації Hyundai Rotem, який планується завершити до середини листопада. Про це повідомили у державній адміністрації залізничного транспорту України державного підприємства «Українська залізнична швидкісна компанія».
Як зазначають у відомстві, причини несправностей електропоїздів виробництва Hyundai були враховані при проведенні модернізації електропоїздів, перший етап якої розпочався у січні 2013 року.
«Виконано модернізацію вузлів, які піддаються впливу зовнішніх погодних факторів. Зокрема проведено модернізацію всіх каналів забору охолоджуючого повітря, з метою виключення потрапляння снігу у вузли електропоїздів. Виконано додаткову гідроізоляцію під вагонного та дахового обладнання, а також кабелів міжвагонного з’єднання», – йдеться у повідомленні.
На даний час проводиться другий етап модернізації при проведенні якого «заплановано виконати 12 комплексів робіт із модернізацій направлених на зменшення впливу погодних факторів». Ці роботи планують завершити до середини листопада.
«Всі позапланові ремонти та модернізації електропоїздів, пов’язані з конструктивними недоліками та недоліками при виготовленні, виконуються компанією Hyundai Rotem за власний рахунок. ДП «Українська залізнична швидкісна компанія» несе витрати лише на планові види обслуговування та пошкодження, які виникли внаслідок протиправного втручання сторонніх осіб розбиття скла, пошкодження пасажирами салонного обладнання», – зазначають у відомстві.
Також залізничники пояснили причини технічних несправностей електропоїзда №151 сполученням Донецьк-Київ, що 2 вересня запізнився на 1 годину 24 хвилини, а електропоїзда №161 сполученням Харків-Київ, що 10 вересня запізнився на 57 хвилин.
Поломки були спричинені «технічною несправністю систем живлення електропоїздів», але «така несправність є разовою та несистемною».
Як повідомляв Тиждень.ua раніше, що за час курсування Hyundai за компенсацією до Укрзалізниці звернулось 7 тис. пасажирів
За статистикою Укрзалізниці з початку експлуатації, тобто з 5 травня і до 23 грудня 2012 року – в Україні було зафіксовано 99 випадків несправності електропотягів HRCS2 Hyundai. Тобто більше 3 разів на тиждень.
Нагадаємо, у січні директор Української залізничної швидкісної компанії Леонід Лобойко заявляв, що залізничники виявили причини поламок Hyundai, тож «ситуація стабілізувалася».
За матеріалами:
Тиждень.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас