Тільки зростання: за 6 місяців обсяг ринку медійної інтернет-реклами України виріс на 28% — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Тільки зростання: за 6 місяців обсяг ринку медійної інтернет-реклами України виріс на 28%

Технології&Авто
381
Комітет ІнАУ з інтернет-реклами закінчив дослідження ринку за підсумками першого півріччя 2013 року. Згідно з отриманими даними, загальний обсяг ринку медійної реклами в першому півріччі склав 348 млн грн, а це на 28% більше, ніж за аналогічний період минулого року (обсяг ринку за півріччя склав 253 млн грн). Частка прямих продажів у першому півріччі 2013 року склала 40%.
За оцінками аналогічного дослідження за 2012 рік, обсяг ринку медійної реклами в загальному склав 594 млн грн, при цьому частка прямих продажів на цьому ринку склала 44,56%.
До медійної інтернет-реклами належить банерна реклама, відеореклама, спонсорство та нестандартні рішення. Дослідження виключає витрати на відповідні digital-сервіси.
Методика вимірювання грунтувалася на перехресному аналізі даних найбільших рекламних агентств, сайтів і сейлз-хаусів. Учасники дослідження заповнювали анкети (приклади анкет і методика – на сайті ІнАУ), де агентства вказували суми отриманих від рекламодавців коштів по конкретних сайтах, а сайти – представляли частку в своїх оборотах групі агентств, що надали анкету. Сейлз-хауси і рекламні мережі додатково надали інформацію, що дозволяє компенсувати дублювання даних.
У дослідженні взяли участь 12 провідних агентств інтернет-реклами: AdPro, AdWork, COXO, Digibrand, Escape, ITCG, Mediacom (Atlantic Group), Netpeak, Publicis Groupe Media, Promodo, Smartica/Skykillers, TMGU, а також представники більше двадцяти найбільших майданчиків , холдингів і сейлз-хаусів: 1 +1, Автоцентр, Magnet, Ukr.net, UMH, AdMixer, C8.Network, DMDim, FISH, Go2Net, Internet-Media, Reklamonstr, StarLight, Takitak, T-sell, All.biz , Finance.ua, Gorod.dp.ua, Obozrevatel, RBC.
Обробку даних забезпечила фірма «Вронський, Вронська та партнери».
Нагадаємо, в квітня 2013 року комітет ІнАУ підвів підсумки за обсягами ринку медійної реклами за 2012 рік. Як пояснили в ІнАУ, в комітеті не врахували дані з різних видів медійної реклами, але, можливо, такі цифри будуть надаватися в майбутньому дослідженні.
За матеріалами:
ain.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас