577
Хронікі падіння: "Богдан" скоротив виробництво комерційних авто майже в 3,6 рази
— Технології&Авто
Корпорація “Богдан”, один з провідних українських автовиробників, у січні-серпні 2013 року випустила 5,421 тис. автотранспортних засобів усіх типів, що майже вдвічі менше аналогічного показника за вісім місяців 2012 року.
Як повідомив прес-секретар корпорації Сергій Красуля, за цей період виробництво легкових автомобілів скоротилося на 49,7% – до 4,864 тис. од., комерційних (пікапи “Богдан” і легкі вантажівки Hyundai HD) – в 3,6 рази, до 186 од., тоді як падіння виробництва автобусів і тролейбусів незначно – на 5,4%, до 371 од.
“На жаль, ці показники обумовлені тим, що практично весь перший квартал завод легкових авто в Черкасах вимушено простоював”, – зазначає прес-секретар.
Красуля також відзначив, що в серпні в порівнянні з липнем випуск легкових авто зріс на 0,5% – до 1,061 тис. од., проте до серпня-2012 зберігається падіння на 22%.
Крім того, за його словами, в числі позитивних моментів – активізація переговорів практично з усіма партнерами щодо постановки на виробництво нових моделей автомобілів.
“Позитивні тенденції є, але змушені констатувати: намічений на цей рік план (випуск 25 тис. легкових авто) ми виконати не зможемо, він буде переглянутий у бік зменшення. Його параметри будуть оголошені пізніше, оскільки в даний час наші логісти прораховують план, зокрема, з урахуванням того, наскільки успішними будуть переговори по початку виробництва Lifan, наскільки оперативно будуть поставлені машинокомплекти для випуску Great Wall і т. д.”, – зазначив Красуля.
Він ще раз підкреслив, що для досягнення бажаних виробничих результатів необхідні подальші кроки з підтримки автопрому та стимулювання попиту, зокрема, компенсації кредитних ставок і доплат на покупку вітчизняних авто при здачі на утилізацію старих.
“Так, нам вдалося зберегти виробництво і не зупинити завод, поставити на виробництво нові автомобілі, що в перспективі дозволить збільшити кількість робочих місць. Водночас завантажити конвеєр на 100% відразу неможливо”, – додав він.
Красуля також повідомив, що в дилерській мережі корпорації досить автомобілів, вироблених до 1 вересня 2013 (набрання чинності утилізаційного збору), що дозволить не збільшувати ціну на них у період формування необхідної мережі утилізації та внесення заводів в реєстри Мінекології та Мінпромполітики.
“На сьогодні ми маємо на складах 1200-1300 автомобілів і докладаємо максимум зусиль, щоб вони залишалися доступними за ціною”, – зазначив він.
Виробничі активи корпорації “Богдан” об’єднує АК “Богдан Моторс”, що володіє заводом з виробництва легкових автомобілів потужністю 120-150 тис. од. в Черкасах і автобусів та тролейбусів в Луцьку потужністю 6 тис. на рік.
За підсумками 2012 року корпорація скоротила випуск автотранспортних засобів на 36,2% порівняно з 2011 роком – до 13,455 тис. од., в тому числі випустила 12,034 тис. легкових автомобілів (на 40,5% менше), 876 комерційних (на 34 , 8% більше) і 545 автобусів і тролейбусів (у 2,7 рази більше).
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною
Також за темою
Stellantis, Uber, NVIDIA і Foxconn створять глобальний сервіс безпілотних таксі
Україна може приєднатися до космічної програми ЄС Govsatcom
Чому відмова від підписання постанови ПДР не скасовує штраф
Альтман розробляє неінвазивний мозковий інтерфейс як альтернативу Neuralink Маска
Grokipedia запрацювала: що може запропонувати конкурент «Вікіпедії» від Маска
Обов’язковий техогляд авто: що потрібно знати водіям
