Автобусний хаос: тільки 44% автобусів в Україні відповідають вимогам безпеки — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Автобусний хаос: тільки 44% автобусів в Україні відповідають вимогам безпеки

Технології&Авто
476
Мінінфраструктури розробляє механізм пільгового кредитування для вітчизняних автоперевізників. Цією програмою передбачено оновлення парку міського громадського транспорту – трамваїв, тролейбусів і автобусів – комунальними підприємствами, а також закупівля нових автобусів приватними підприємцями, повідомив директор департаменту автомобільного транспорту Дмитро Пєтухов.
Міністерство зазначає, що в даний час пасажирські перевезення по Україні в основному здійснюються автобусами малої і дуже малої ємності – разом це 71% всього рухомого складу, 24% – автобуси середньої місткості, 4% – великої і лише 1% – дуже великої місткості. При цьому лише 44% загальної кількості автобусів відповідають вимогам безпеки перевезень пасажирів.
За даними “ДержавтотрансНДІпроекту”, оптимальна структура ринку – це 12 тис. автобусів дуже малого класу (15%), 31,5 тис. (39%) – малого, 12,8 тис. (16%) – середнього, і по 12 тис. (по 15%) – великого і дуже великого класу.
При цьому Мініфраструктури розробляє порядок часткової компенсації державою відсотків по кредиту, який може бути наданий банком перевізнику для закупівлі автобусів.
“За цією схемою підприємства надають певний пакет документів у Мінінфраструктури, далі робоча група міністерства їх розглядає, формує перелік майбутніх учасників програми оновлення автобусного парку, який направляє до Міністерства фінансів, яке і укладає договори про здешевлення кредитів за рахунок часткового покриття відсотків бюджетними коштами”, – пояснив Пєтухов, додавши, що розмір компенсацій ще обговорюється.
До перевізників, які захочуть брати участь в оновленні парку під державні гарантії, висуватимуться певні вимоги. Серед основних, на яких наполягає Мінінфраструктури, – наявність не менше 10 автобусів у парку автоперевізника, власна виробнича база і свої маршрути. Перевізникам пропонується купувати автобуси великої пасажиромісткості, з довжиною кузова не менш 8,8 м, а також з урахуванням безперешкодного доступу для осіб з обмеженими фізичними можливостями.
“Тобто у програмі оновлення рухомого складу будуть брати участь досить потужні автотранспортні підприємства. Отже, така вимога буде сприяти так званому “укрупненню” – об’єднанню дрібних підприємств у більші”, – говорить Пєтухов.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас