На ремонті мостів і доріг у Києві розбазарили 18,5 млн бюджетних коштів - Рахункова палата — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

На ремонті мостів і доріг у Києві розбазарили 18,5 млн бюджетних коштів - Рахункова палата

Казна та Політика
457
Колегія Рахункової палати, розглянувши результати аудиту ефективності використання коштів, передбачених у державному бюджеті на здійснення Києвом функцій столиці, в частині їх використання на проектування, будівництво та реконструкцію транспортних розв’язок та мостових переходів констатувала, що пропускна здатність доріг, що з’єднують лівий та правий береги з центральною частиною міста, збільшилася на 30%.
Як повідомила прес-служба Рахункової палати, зазначений ріст обумовлений введенням в експлуатацію чотирьох нових транспортних розв’язок площею 113,4 тис. кв. м (на примиканнях просп.Науки до Столичного шосе і Дніпровського узвозу до Набережного шосе, біля станції метро “Дніпро”, на перетині вул.Дружби народів і Наддніпрянського шосе).
“Разом з тим, як показав аудит, кошти держбюджету, виділені комунальному підприємству Київської міськдержадміністрації “Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м.Києва” та державному територіально-галузевому об’єднанню “Південно-Західна залізниця”, використовувалися в 2011-2012 роках в умовах недосконалого нормативно-правового забезпечення та недостатнього контролю з боку головного розпорядника – Міністерства фінансів України”, – зазначено в повідомленні.
Як наслідок, з 1,2 млрд грн, спрямованих на зазначені цілі, 18,5 млн грн використано з порушенням законодавства.
У зв’язку з невідробітком підрядниками перерахованих авансів, станом на 1 липня поточного року утворилася прострочена дебіторська заборгованість на суму майже 70 млн грн.
Крім того, в столиці сповільнюються темпи зведення деяких дорожньо-транспортних споруд. Зокрема, перенесено дату введення в експлуатацію Подільського мостового переходу, ступінь готовності якого становить 41,1%, порушені планові терміни будівництва залізнично-автомобільного мостового переходу через Дніпро.
“Це призводить до збільшення вартості незавершеного будівництва, а також посилює навантаження на державний бюджет, оскільки питома вага держресурсів, спрямованих на будівництво об’єктів столичної транспортної інфраструктури, становить 70% серед інших джерел фінансування”, – відзначає Рахункова палата.
Колегія Рахункової палати констатувала, що проблеми транспортного сполучення в столиці вирішені лише частково і потребують подальшої уваги урядових і муніципальних структур, подолання зазначених недоліків, зокрема, усунення ризиків неефективного використання бюджетних коштів, що виділяються для здійснення Києвом функцій столиці.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас