В Україні за копійки продають радянські БТРи і оформляють як трактори — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

В Україні за копійки продають радянські БТРи і оформляють як трактори

Особисті фінанси
2565
Ми натрапили в Мережі на оголошення про продаж бронетранспортера. «Сегодня» вирішила провести експеримент і з’ясувати, хто і навіщо купує броньовики, а головне – скільки коштує це задоволення. Виявилося, що за добротну новеньку бронемашину, що стояла на складі, просять менше, ніж за звичайний вітчизняний легковик, і, звісно, їх вартість не йде ні в яке порівняння з ціною на броньовані моделі люксових авто. За найпопулярнішу на вітчизняному цивільному ринку БРДМ-2 (бойова розвідувально-дозорна машина) просять всього 64 тисячі гривень.
Продавці запевняють: в авто все справне, пробігу всього декылька тисяч кілометрів, заливай в бак бензин і гайда по полях ганяти, глибокі рови і канали штурмувати – у бронемашини посередині корпусу заховані чотири додаткові висувні колеса, завдяки яким вона легко долає складні перешкоди. «Це звичайний демілітаризований варіант. З нього демонтовано все озброєння, додаткове обладнання, на зразок приладів нічного бачення і дозиметрів. Бери і користуйся», – розповідає продавець Олексій Н.
При цьому продавці «забувають » згадати про складнощі, з якими зіткнуться щасливі власники сталевого монстра при його реєстрації. До слова, всі продавці як один відмовляються називати своє прізвище, а коли починаєш наполягати, кажуть щось на кшталт: «Броньовик не мій, я просто розмістив оголошення». При цьому за моделі «під ключ» – з усіма необхідними документами і мінімальними переробками (в основному стосуються зниження витрати двигуна, бо в армії пальне не рахували) просять вже по 120-130 тисяч гривень, а тих, хто апарати продає дешевше, називають шахраями.
«У них ви його, можливо, і купіть, але навіть виїхати звідти, де він знаходиться, не зможете, так він і буде гнити під дощами і снігом, тільки вже будучи вашим. У нас же товар якісний. Документи, номери, техогляд – все в порядку. Є можливість вибрати з п’яти варіантів», – розхвалює техніку вінничанин Олег. На запитання: «А чи зможу я на ньому на роботу в центрі Одеси їздити?» – Мовчання. А потім: «У нас такі зазвичай для заміських резиденцій беруть».
Вся справа в тому, що єдина можливість оформити документи на бронетранспортер – це зареєструвати його як трактор, приписати до якогось господарства, а самому отримати права тракториста.
У ДАІ нам сказали: «Просто так в місті спецтехніка не може роз’їжджати, тільки за подорожнім листом, а військова техніка, нехай навіть без зброї, тим більше». Проте на заміських дорогах броньовики можна зустріти. Тюнінгом таких займаються лише в двох містах України – Харкові та Києві, та й то найчастіше лише дах піднімають.
А ось старший побратим БРДМа, БТР, не користується особливою популярністю, хоча пропозицій про їх продаж чимало. Ми нарахували більше десятка свіжих оголошень. Розкид цін: 130-650 тис. грн. За нашою інформацією, в руках приватників БТРів – більше сотні. Організацій, що займаються тюнінгом велетнів, ми теж знайти не зуміли. Справа у витраті пального: два потужні двигуни з’їдають просто неймовірну кількість пального, в радянські часи військові його не особливо рахували, але не кожен приватник зможе в день тільки на заправку викладати мінімум півтори тисячі гривень.
В Україні за копійки продають радянські БТРи і оформляють як трактори
Далекоглядні ділки запаслися військовою технікою на масштабних розпродажах Міноборони 2005-2007 років, коли можна було придбати навіть військовий вертоліт Мі-8 «за копійки». «Ділки масово скупили техніку і роблять на цьому бізнес», – каже наш експерт з військової техніки.
За матеріалами:
Сьогодні
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас