Асоційоване членство України в ЄС занапастить українське машинобудування - Мотор Січ — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Асоційоване членство України в ЄС занапастить українське машинобудування - Мотор Січ

Фондовий ринок
6935
Підписання Україною угоди про асоційоване членство з Євросоюзом згубно позначиться на високотехнологічних галузях економіки країни, вважає президент АТ “Мотор Січ” (Запоріжжя), депутат Верховної Ради, Герой України В’ячеслав Богуслаєв.
“Не знаю, може бути, розмови про можливе підписання угоди з Євросоюзом про асоційоване членство – це якась політична “гра в страшилки”, але для наукомістких підприємств таке входження – це моментальна загибель”, – сказав В.Богуслаєв на авіасалоні МАКС-2013 в Жуковському.
Він пояснив, що в Україні, як і в Росії, є закон про технічне регулювання, який передбачає внутрішні державні стандарти. “В Україні близько 20 тис. стандартів. А за умовами угоди ми повинні від них відмовитися і перейти на європейський стандарт”, – сказав В.Богуслаєв.
Як приклад того, до чого може призвести такий перехід, він навів ситуацію з використанням матеріалів в авіаційному двигунобудування. В Україні, зазначив він, використовуються матеріали, що поставляються російськими науково-виробничими центрами ВІАМ або ВИЛС. При цьому матеріали відповідають російським і українським держстандартам на жароміцні матеріали.
“Наш робочий матеріал – це Д26 або Д132. Вони відрізняються від таких же матеріалів, що використовуються в Європі, однієї сотої відсотка змісту танталу або однією десятою відсотка ренію – рідкоземельних матеріалів, що додають жароміцність сталі. Тепер, коли ми доходимо до технічного регулювання та подаємо заявку на отримання сертифіката для двигуна за європейськими нормами, нам кажуть: ваш двигун зроблений з матеріалу, який не відповідає європейським нормам. Все, кінець!”- Сказав Богуслаєв.
“Ми з часів Демидова створювали металургію, ми створили інститути, наукові центри – все це “коту під хвіст” після вступу до Євросоюзу”, – сказав обурено Богуслаєв.
За його словами, Україні пропонується відмовитися від метричної системи і перейти на дюйми, фунти і фути. “Це незбагненно”, – сказав Богуслаєв.
Він зазначив, що Євросоюз визнає закон про технічне регулювання дев’яти країн, зокрема США, Китаю, Нової Зеландії, Австралії. Закони технічного регулювання Росії та України Євросоюз не визнає. “За це треба ще боротися”, – сказав Богуслаєв.
Він зазначив, що як депутат Верховної Ради, обраний за мажоритарним принципом, не має морального і політичного права закликати своїх виборців до Євросоюзу.
“Я не можу тепер як депутат, обраний у своєму окрузі, де проживає 250 тис. осіб, з них 170 тисяч голосуючих, говорити їм: Ідіть до Євросоюзу, де сьогодні 27-30% безробітних”, – сказав Богуслаєв.
При цьому він критично відгукнувся про деякі дії російських авіаційних чиновників, що радіють замовленням на ремонт західних двигунів.
“Вчора я прочитав, як один чиновник від промисловості радіє:” Ми щасливі, що будемо ремонтувати в Росії французькі двигуни”. Так от, зі вступом в асоційоване членство українські заводи всі будуть ремонтними підприємствами. І це в кращому випадку. Доля прибалтійських республік, Болгарії, Румунії говорить про це. Тому я категорично проти підписання Україною угоди про асоційоване членство з Євросоюзом”, – сказав Богуслаєв.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас