325
Mercedes витратить на експансію в Китай $ 2,7 мільярда
— Енергетика
Німецький автовиробник преміум-класу Mercedes-Benz витратить на розширення бізнесу в Китаї $ 2,7 мільярда за два роки і оновить модельний ряд 20 машинами в надії збільшити на третину продажі на найбільшому в світі авторинку.
Розкриваючи деталі стратегії, новий глава китайського підрозділу німецької корпорації Daimler AG, якій належить Mercedes, Хубертус Троска назвав метою збільшення продажів до більш ніж 300 тис. автомобілів до 2015 року.
Як повідомляє Reuters, даний план, ключовий елемент більш масштабної “ініціативи 2020” Mercedes, припускає нарощування виробничих потужностей і розширення дилерської мережі в країні.
“Можливостей для розвитку багато. Ми впевнені, що китайський ринок буде помітно рости в найближчі роки. Ми це бачимо в цьому році, і ми твердо віримо, що зростання продовжиться в найближчі роки”, – сказав Троска на брифінгу.
Якщо план досягне мети, Китай стане для Mercedes найбільшим ринком. Зараз він – третій після Німеччини та США.
У п’ятницю на автошоу в Ченду компанія представить значно перероблений седан E-класу. У третьому кварталі цього року Mercedes випустить в Китаї новий варіант флагманського седана S-класу, а в наступному році з конвеєра компанії почнуть сходити більш доступні невеликі спортивні позашляховики GLA.
За матеріалами: МIА Рейтер
Поділитися новиною
Також за темою
Для опалювального сезону Україні потрібно ще до 1 млрд доларів на газ — Reuters
Україна вже закачала у сховища більше газу, ніж на ті самі дати 2024 року
США ввели санкції проти міжнародної мережі, яка допомагає Ірану продавати нафту
США планують збільшити стратегічні запаси урану для розвитку ядерної енергетики
Сховища газу у ЄС заповнені рекордно низько за останні 3,5 роки
Україна з 1 жовтня обмежить імпорт індійського пального