Прорив: Google обігнав Nintendo і Sony з продажу ігор — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Прорив: Google обігнав Nintendo і Sony з продажу ігор

Фондовий ринок
401
Відповідно до нового звіту IDC і App Annie по портативним іграм, сума загальносвітових витрат користувачів на ігри в Google Play відсунула на друге місце витрати на купівлю проектів для двох найбільш популярних портативних консолей: Nintendo 3DS і Sony PlayStation Vita.
Гроші мобільних гравців як і раніше в більшій мірі витрачаються на ігрові програми для Apple iOS: як показує графік, виручка від ігор для цієї платформи обходить Android і кишенькові приставки разом узяті. Але все ж цифровому магазину Google Play в ігровому секторі вдалося досягти істотного зростання в другому кварталі з динамікою, що явно випереджає App Store. 3DS і Vita при цьому зайняли почесне третє місце. Все це вказує, що ігрова стратегія Google розвивається в правильному напрямку.
В інтерв’ю два тижні тому ведучий керівник проекту Google Play Грег Хартрелл (Greg Hartrell) повідомив ресурсу AllThingsD, що три чверті користувачів Android грають в ігри. Він пов’язує зростання доходів від Android з трьома головними факторами: розширення числа країн, де присутня Google Play, до 130 замість 30 двома роками раніше; використання розробниками таких нових можливостей ігрових служб Google, як хмарні збереження, багатокористувацький режим і соціальні елементи, що дозволяє акцентувати більше користувацької уваги на іграх, і нарешті, впровадження нових способів отримання оплати на зразок прямого списання з балансу телефону через оператора зв’язку.
Прорив: Google обігнав Nintendo і Sony з продажу ігор
Як і колись, змагання мобільних і консольних ігор зводиться до питання розміру настановної бази та ціни. Загальне число використовуваних смартфонів становить 1,25 млрд, до них слід додати 180 млн планшетів, а кількість проданих портативних консолей знаходиться на рівні лише 200 млн. Проте ігри для останніх більш просунуті і коштують набагато дорожче, генеруючи, відповідно, більш високий виторг від кожного користувача.
У звіті говориться, що за другу чверть року частка Android-пристроїв на ринку збільшилася на 1,6%, але постачання 3DS і Vita теж росли, між тим, ігрові доходи портативних консолей знизилися. Сьогодні загальні витрати на ігри для iOS і Android вчетверо перевершують витрати на кишенькові приставки. Виникає цікаве питання: наскільки швидко мобільний сектор поглинає доходи від продажу цифрового контенту для консолей? Аналітик IDC Левіс Вод (Lewis Ward) поділився результатами проведеного ним нещодавно опитування 1,5 тисячі гравців про використовувані ними пристрої:
“Серед власників портативних консолей Nintendo або Sony 16% вже мають Android-смартфон, 6% – Android-планшет, ще у 6% є iPad, а 12% користуються iPod Touch, також 7% володіють iPhone. Тобто у цих людей є більше одного пристрою, але це говорить і про те, що 47% власників мобільних приставок в США мають також Android- або iOS-пристрій”.
Примітно, що доходи Google Play надходять переважно з азійсько-тихоокеанського регіону, особливо Японії та Кореї. Отже, в США і Європі платоспроможні користувачі рідше купують смартфони високого класу під управлінням Android.
За матеріалами:
3dnews.ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас