Королевська заплатить медіа-холдингу Курченко 5 мільйонів за рекламу свого відомства


Королевська заплатить медіа-холдингу Курченко 5 мільйонів за рекламу свого відомства

Державний центр зайнятості Мінсоцполітики України, яким керує Наталя Королевська, перерахує Видавничому дому Український медіа холдинг УМХ) 4,99 млн грн за послуги з інформування громадян про роботу Держслужби зайнятості. Відомості про це вийшли у Віснику держзакупівель.

Стало відомо, що UMH до кінця 2013 року підготує і випустить на своїх ресурсах інформаційні повідомлення про продукцію соціального спрямування.

Так, на чотирьох радіостанціях групи (Наше радіо, Авторадіо, Європа + і Ретро) у ранковий або вечірній прайм-тайм не менш 456 разів будуть випущені радіосюжети, що розповідають про роботу держслужби зайнятості. У виданнях Україна молода, Комсомольська правда, Факти і коментарі, Газета по-українськи і Аргументи і факти опублікують рекламні статті (не менше 22 розворотів формату А3). Також у восьми електронних ЗМІ (Gazeta.ua, kp.ua, obkom.net.ua, dengi.ua, umoloda.kiev.ua, AIF.ua, Golos.ua, Vgorode.ua) викладуть 52 матеріали обсягом не менше 1 тис. знаків.

Варто додати, що Український інститут розвитку медіа запропонував на тендері організувати рекламну кампанію для відомства за 5,63 млн грн, а компанія Праймтайм – за 5,515 млн.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Казна та Політика
Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування