АМКУ може заборонити мобільним операторам підвищувати тарифи без згоди абонентів
Антимонопольний комітет настійно порекомендував мобільним операторам отримувати від абонентів згоду на зміну тарифів на послуги, а також умов їх отримання. «У комітет надходили численні скарги громадян на операторів мобільного зв’язку – зокрема, на «Київстар», МТС і «Астеліт» (life :)», – пояснили у відомстві своє рішення.
На думку АМК, мобільні оператори не мають права підвищувати абонентську плату без відома споживача, вимагати, щоб абоненти поповнювали рахунок на вказану суму для відновлення можливості користуватися всіма послугами. Також вони не мають права переводити абонентів на інший тарифний план, підвищувати плату за з’єднання, платно встановлювати мелодії замість гудка або змінювати вартість послуги, не попередивши абонента. «Оператори повинні інформувати громадян у ЗМІ або на своєму сайті про зміну тарифів, тарифних планів та інше не менш ніж за 7 днів до їх зміни, – йдеться в повідомленні комітету. – Операторам забороняється включати в договір з абонентом положення про отримання або сплату ним послуг, які він не замовляв, і будь-які умови, що обмежують права абонента».
«Комітет надав операторам рекомендації, які вони зобов’язані розглянути. Про результат вони повинні повідомити в 30-денний термін», – зазначають у відомстві. Мобільні оператори поки з рекомендаціями АМК не розбирались. «Не думаю, що це попередження дуже серйозне, але ми ще не займалися його вивченням. Треба спочатку зрозуміти, що вони мають на увазі», – сказав нам PR-менеджер МТС Владислав Войтович. У call-центрі life :) уточнюють, що не дуже розуміють, як отримати у мільйона абонентів згоду на зміну тарифу: «Масово це малоймовірно, особисто у кожного питати – теж неможливо. Але керівництво розбереться».
За матеріалами: Сьогодні
Поділитися новиною