2241
В Україну массово везуть машини-«потопельники» з ЄС
— Технології&Авто
Те, чим так лякали наших автомобілістів після червневих повеней у Європі, відбулося. З-за кордону до нас повалили машини-«потопельники».
Як розповів прес-секретар Мостиського прикордонного загону Роман Стахів, якщо в 2012-му за перші півроку через польсько-український кордон в’їхало 1 млн 300 тис. машин, то за той же період цього року – на 300 тис. більше.
Експерти пояснюють це ввезенням машин, які потонули під час європейських паводків на початку літа. «Але скільки точно таких авто зараз в Україні, ніхто не скаже», – говорить гендиректор Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко.
За словами Назаренка, наші ділки купують за кордоном мокрі машини по 1-2 тис. євро – як би в утиль, але везуть сюди: «Найчастіше платити за розмитнення невигідно, тоді використовують нелегальну схему. Наприклад, чіпляють номери з машини-«двійника» в Україні, власник якої замовляє дублікат номерів і свідоцтво про реєстрацію як би замість «загублених».
Як каже Сергій, продавець на львівському авторинку, на одному потопельнику «перегонщики» заробляють кілька тисяч євро. «В Україні їх сушать, тюнингуют і віддають перекупникам, ті штовхають їх на авторинках зі «знижкою» в 20-30%, – говорить він. – Скажімо, 8-річний «Ауді» – за 10 тис. євро. Навар – близько 6 тис. євро».
Львів’янин Ігор Нечитайло «втрапив» з машиною три роки тому. «Купив за $ 18 тис. п’ятирічний «БМВ», його звичайна ціна $ 25 тис. Через три місяці авто загорілося, треба було поміняти мотор. Потім лагодив постійно, влетів у $ 5 тис. У підсумку віддав цей мотлох перекупникові за $ 10 тис.».
На вигляд «утоплеників» не завжди навіть фахівець відрізнить від звичайного авто. Майстер однієї з львівських СТО Максим Лісишин радить, по-перше, не спокушатися на великі знижки: «Крім того, повинен насторожити запах вогкості в салоні, покритий іржею каркас під сидіннями або запітніле скло».
За матеріалами: Вісті
Поділитися новиною