291
Росія увійшла до п'ятірки світових лідерів за активністю ринків інтернет-покупок - PayPal
— Світ
Росія входить до п’ятірки найбільш активних ринків світу з інтернет-покупок, свідчить вперше опублікована внутрішня статистика платіжного сервісу PayPal.
За підсумками 2012 року РФ опинилася серед п’яти найбільш швидкозростаючих експортних ринків для продавців із США (41%), Великобританії (36%), Німеччини (75%), Австралії (67%), Китаю (55%) і Бразилії (168%). У п’ятірку разом з Росією також увійшли Аргентина та Ізраїль.
Результати спільного дослідження PayPal і Nielsen свідчать про те, що, незважаючи на складну ситуацію у світовій економіці, у бізнесу є можливості підвищення своїх доходів за рахунок торгівлі з іншими країнами. Автори доповіді “Сучасний шовковий шлях: культурний вплив міжнародного шопінгу” (Modern Spice Routes: The Cultural Impact of Cross-Border Shopping) проаналізували витрати на міжнародні покупки через Інтернет та особливості поведінки мешканців шести ринків – США, Великобританії, Німеччини, Австралії, континентального Китаю та Бразилії.
Обсяг світового ринку транскордонних інтернет-покупок в 2013 році оцінюється в дослідженні в $ 105 млрд. Регулярно послугами іноземних інтернет-магазинів користується 94 млн зарубіжних покупців. До 2018 року ці показники, як очікується, виростуть приблизно до $ 307 млрд і 130 млн чоловік.
Найбільшою популярністю серед інтернет-покупців користуються продавці з США (45%), далі йдуть Великобританія (37%), континентальний Китай (26%), Гонконг (25%), Канада (18%), Австралія (16%) і Німеччина ( 14%).
Найчастіше за кордоном купують одяг, взуття та аксесуари ($ 12,5 млрд), товари для краси і здоров’я ($ 7,6 млрд), гаджети та комп’ютерне обладнання (по $ 6,0 млрд), ювелірні прикраси, дорогоцінні камені і годинник ($ 5,8 млрд), а також побутову електроніку ($ 5,4 млрд).
Основні причини покупки у іноземних продавців – бажання “заощадити” (80%) і “придбати те, що недоступно на місцевому ринку” (79%). Покупців, що здійснюють міжнародні покупки, приваблює не тільки більш вигідна ціна, але і можливість покупки за кордоном високоякісних оригінальних товарів, наголошується в доповіді.
“Міжнародну торгівлю складно назвати новим явищем. Традиційні магазини наповнені товарами з усього світу. Новизна полягає в тому, що сучасні технології дозволяють споживачам легко здійснювати покупки в Інтернеті в інших країнах, і цей процес відкриває безліч унікальних можливостей”, – заявив президент PayPal Девід Маркус.
За словами регіонального директора PayPal в Росії Володимира Малюгіна, Росія є для компанії одним з ключових ринків. “PayPal зарекомендувала себе як зручна, швидка і безпечна система електронних платежів для споживачів і торговельних майданчиків по всьому світу. Нашою метою є надання інноваційних послуг для розвитку електронних платежів та інтернет-комерції в Росії”, – сказав він.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною