452
"Укрпошта" виділила на рекламу рекордні 12,7 млн грн
 — Казна та Політика
“Укрпошта” в 2013 році витратить на рекламу рекордну суму у своїй історії – 12,7 млн грн, що в чотири рази більше порівняно з минулим роком.
Такі цифри закладені у фінансовий план підприємства, затверджений вчора урядом.
Зокрема, “Укрпошта” запланувала виробництво і розміщення рекламних роликів на національних каналах, зовнішньої реклами, а також статей та інтерв’ю в діловій пресі. Рекламного бюджету компанії вистачить, щоб провести якісну рекламну кампанію, вважає аналітик медіаконсалтингової компанії MRM Артем Вакалюк.
При цьому рекламний консультант Юрій Луценко відзначає, що компанії потрібно спробувати відродити свою репутацію в очах споживачів. “Тому слід було б спочатку найняти брендингове агентство і освіжити “бренд”, – вважає він. За його оцінками, на це пішла б половина нинішнього бюджету.
Нагадаємо, в червні в “Укрпошті” змінився керівник. Замість Оксани Плотнікової підприємство очолив колишній банкір Костянтин Кривенко.
“Укрпошта” є монополістом ринку доставки листів в Україні. У 2012 році, при Плотниковій, доходи компанії від поштового зв’язку скоротилися на 5,5% до 3,3 млрд грн. Останнім часом конкуренти держкомпанії значно активізувалися, розвиваючи власні мережі відділень.
За матеріалами: Капітал
Поділитися новиною
Також за темою
В Україні стартує тестування системи електронної ТТН
Через позицію Бельгії Україна може втратити фінансування МВФ — Politico
Міноборони оголосило закупівлі харчування для ЗСУ на 2026 рік: скільки витратять
Скільки коштів Пенсійний фонд спрямував на соцвиплати в жовтні
Чи зростуть тарифи на світло у 2026 році
Бюджетний дефіцит України може сягнути $53 млрд до 2028 року — KSE Institute
