Антипіратський кодекс честі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Антипіратський кодекс честі

Технології&Авто
1069
Google, Microsoft, Yahoo! спільно з Білим домом США домовилися про спільну боротьбу з піратством. Компанії підписали добровільний кодекс практик, які припускають добровільну боротьбу з інтернет-піратством, а також з незаконним розміщенням реклами. Це оптимальний варіант боротьби з піратством, відзначають представники галузі, вигідний як для інтернет-компаній, так і для уряду. Він також допомагає уникнути примусового видалення незаконного контенту, який прирівнювався б до цензури.
AOL, Google, Microsoft, Yahoo! і ще кілька великих американських компаній підписали добровільний кодекс практик, спрямований на боротьбу з піратством і контрафактом в інтернеті, говориться на сайті Білого дому США. Також кодекс підписали компанії Condé Nast, 24/7 Media, Adtegrity і SpotXchange.
План боротьби з піратством розроблений з метою зменшення потоку реклами, який спрямований на сайти, що займаються незаконною і нелегальною торгівлею товарами і послугами. Інтернет-компанії розробили систему, яка повинна скоротити кількість нелегальних товарів, що реалізуються в мережі. Також правовласники повинні фіксувати випадки піратства або крадіжки інтелектуальної власності і направляти скарги в інтернет-компанії, після чого останні будуть видаляти нелегальний контент.
«Адміністрація підтримує добровільні зусилля приватних компаній, спрямовані на зниження порушень, і ми вітаємо ініціативи компаній щодо створення галузевих стандартів по боротьбі з онлайн-піратством і контрафактом за рахунок скорочення фінансових втрат через порушення», – йдеться в повідомленні Білого дому.
Поки кодекс підписали тільки деякі великі компанії, але незабаром практику можуть почати застосовувати і інші інтернет-компанії. «Ми також закликаємо інших учасників онлайн-галузі розглянути питання про прийняття добровільних ініціатив, які захищають рекламні мережі, видавців, рекламодавців, авторів, правовласників і насамперед споживачів», – підкреслює Білий дім.
Дана практика – оптимальний спосіб боротьби з піратством, відзначає галузевий портал Zdnet. З одного боку, вона виключає законодавчі перешкоди, яких Білий дім хоче уникнути, а з іншого – стимулює інтернет-компанії на добровільну боротьбу з піратством, так як вони можуть істотно скоротити втрати від піратського контенту.
«Це хороший приклад того, як державний і приватний сектори можуть взаємодіяти в рамках боротьби з піратством і контрафактом, захищаючи подальші стимули до інновацій, які стали доступні завдяки відкритості інтернету», – заявили в Білому домі.
У Google відзначають, що піратство в інтернеті залишається суттєвою проблемою. У компанії розроблені заходи по боротьбі з нелегальним контентом: за номером ID компанія відстежує появу нелегальних роликів на YouTube і видаляє їх з порталу, а також відключає незаконно розміщену рекламу.
За даними Google, у 2012 році було відключено 46 тисяч рекламних оголошень і закрито 82 тисячі рахунків, на які перераховувалися гроші від розміщення нелегальної реклами.
У Microsoft також задоволені підписаним кодексом і вважають, що він буде сприяти усуненню порушень в мережі і «зміцнювати такі поняття, як сумлінне використання контенту, недоторканність приватного життя, свобода слова і свобода інновацій».
На початку 2012 року в США обговорювалося прийняття двох законопроектів – про захист інтелектуальної власності – Protect IP Act (PIPA) і про протидію онлайн-піратству – Stop Online Piracy Act (SOPA). Тоді інтернет-спільнота негативно відреагувала на дані ініціативи, які могли б наділити уряд США повноваженнями одноосібно блокувати сайти, що пропонують піратський контент. Це могло призвести до того, що США стали б використовувати ту ж технологію цензури, що Китай та Іран.
Google виступала активним противником прийняття даних законопроектів: на початку 2012 року пошуковик зібрав більше 4,5 млн голосів проти ухвалення законопроектів, розмістивши на головній сторінці Google заклик до конгресменів. У підсумку закони не були прийняті.
У Росії, незважаючи на протести інтернет-спільноти, антипіратський закон все ж прийняли.
Законопроект передбачає боротьбу з контрафактом за допомогою блокування IP-адрес ресурсів, на яких розміщений незаконний контент. Для цього правовласникам необхідно подати позов. За попереднім рішенням суду сторінка повинна бути заблокована доти, поки не буде винесено судове рішення. Доступ до ресурсу буде блокувати інтернет-провайдер, в тому числі і за IP-адресою сайту, що може призвести до відключення і «добропорядних» сторінок. Зауваження представників галузі, в тому числі інтернет-компаній «Яндекс» і Google, не були враховані в законі.
«Незважаючи на позицію інтернет-індустрії, операторів зв’язку, галузевого міністерства, ряду депутатів, по суті жодна з запропонованих поправок не була врахована», – підсумували в Google. В інтернет-корпорації називають закон «бомбою уповільненої дії» не тільки для самих правовласників, які вже використовують легальні платформи для монетизації свого контенту. «Обраний спосіб регулювання бореться не з піратами, а з інтернетом», – констатували тоді в «Яндексі».
Катерина Бризгалова
За матеріалами:
Газета.Ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас