Nissan відроджує бренд Datsun для ринку Індії — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Nissan відроджує бренд Datsun для ринку Індії

Технології&Авто
228
Японський автоконцерн Nissan Motor Co. у понеділок представив першу модель відродженого бренду Datsun для індійського ринку. Передбачається, що продажі нового 5-місцевого хетчбека з економічним двигуном 1,2 літра стартують в 2014 році, ціна складе близько $6,7 тис. Автомобілі Datsun також планується випускати в Росії та Індонезії.
Як зазначає BBC, свого часу ця марка допомогла японським виробникам машин пробитися на ринки Європи і США. У 1970-х економічний автомобіль Datsun був особливо привабливим для тих, кого не влаштовували машини ненадійні і ті, що споживають занадто багато пального.
Тепер, через понад 30 років після відмови від бренду Datsun, японська автомобілебудівна корпорація Nissan вирішила відродити цю марку.
Рекламна кампанія по просуванню відродженої марки свідчить, що він призначений для тих, “хто на підйомі, хто молодий і здатний випередити інших в умовах ринків, що розвиваються”.
Сліпуче білий колір і сучасні форми представленої моделі вигідно відрізняються від старого дизайну: у 1970-ті роки найпопулярніші моделі були пофарбовані в непривабливі червонувато-коричневі кольори.
Найперша модель Dat-Сar (Dat-Go японською мовою) надійшла в продаж в 1914 році, тобто майже сто років тому. Машину назвали ініціалами трьох інвесторів компанії, слово, що вийшло, в перекладі означає “швидкий, як блискавка”.
До 1981 року в 190 країнах світу було продано 20 млн автомобілів Datsun. Однак на початку 1980-х років компанія вирішила просувати свою продукцію під глобальним брендом Nissan, і машини Datsun випускати перестали.
Виступаючи на презентації нової моделі Datsun в Нью-Делі, глава Nissan Карлос Гон оголосив: “Datsun повернувся… Datsun допоможе багатьом людям, котрі мріють придбати автомобіль”.
Nissan сподівається, що продукція під марками Nissan, Infinity і Datsun зможе зайняти до 2016 року близько 10% ринку в Індії, повідомив він. У минулому році на автомобілі Nissan припало всього лише 2% від майже 2 млн машин, проданих в Індії. У лідерах – 40% ринку – виявився бренд Maruti, контрольований Suzuki.
Нові автомобілі Datsun будуть збирати на заводі Renault-Nissan в місті Ченнай на південному сході Індії.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас