Microsoft зменшила ціну на свій планшет на 30% через відсутність попиту — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Microsoft зменшила ціну на свій планшет на 30% через відсутність попиту

Технології&Авто
1250
IT-гігант Microsoft Corp зменшила ціну на свій перший планшет Surface RT практично на 30%.
Як пише Bloomberg, подібне рішення було зроблено компанією, оскільки гаджет не справляється з жорсткою конкуренцією, в тому числі з боку iPad від Apple Inc.
Зазначимо, що Surface, що вийшов на ринок у жовтні минулого року, став першим комп’ютером під брендом Microsoft.
Тим не менш, девайс не користується популярністю у покупців – його продажі склали всього по 900 тис. в перші і наступні три місяці з моменту запуску на ринок.
Відомо, що планшети Surface, представлені рік тому і вийшли на ринок в кінці 2012 – початку 2013, продаються не так успішно. У цьому зізнавалася і сама корпорація. За перші п’ять місяців продажі Surface RT склали 1,1 млн штук, тоді як Surface Pro за перший місяць – 400 тис. гаджетів. Для порівняння, Apple продала 3 млн планшетів iPad 4 за перші три дні його перебування на полицях магазинів.
Очікується, що нові моделі планшетів Surface вийдуть на ринок з передвстановленою Windows 8.1, під кодовим ім’ям Windows Blue, отримають потужніші та ефективні процесори, а також збільшений об’єм вбудованої пам’яті і більший час автономної роботи.
Раніше засновник Microsoft Білл Гейтс на американському телеканалі CNBC заявив, що користувачі iPad все менше задоволені своїми гаджетами, а обурення його роботою і самої платформою iOS все більше.
За матеріалами:
Корреспондент.net
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас