В Україні близько 68% тролейбусів вимагають заміни, - віце-прем'єр — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

В Україні близько 68% тролейбусів вимагають заміни, - віце-прем'єр

Казна та Політика
323
В Україні близько 68% тролейбусів вимагають заміни. Про це сьогодні заявив віце-прем’єр-міністр України Олександр Вілкул під час робочої поїздки у Волинську область, де він провів робочу нараду щодо можливості залучення продукції вітчизняних заводів з виробництва тролейбусів, зокрема, “Богдан-Моторс” в реалізації державних програм, передає прес-служба чиновника.
При цьому більше половини з них мають термін експлуатації більше 20 років. В останні роки парк громадського електротранспорту оновлювався, переважно за рахунок придбання б/в машин з європейських країн.
“Для оновлення парку громадського електротранспорту та підтримки вітчизняного виробника уряд реалізує спеціальні державні програми. Зокрема, з 2010 по 2012 р. для міст України було придбано 363 нових сучасних тролейбусів вітчизняного виробництва”, – сказав Вілкул.
Крім того, за його словами, в 2013-2014 рр.. планується придбати 280 нових тролейбусів вітчизняного виробництва зі ступенем локалізації не менше 80% (ступінь локалізації виробництва в Україні). У новому транспорті задіяні енергозберігаючі технології з економією до 40% електроенергії та забезпечені всі умови для комфортного перевезення пасажирів, зокрема, людей з особливими потребами. Крім того, вітчизняний тролейбус у кілька разів дешевше аналогів іноземних виробників.
“Курс на імпортозаміщення шляхом підтримки вітчизняного виробника – це насамперед потужний імпульс для розвитку національної економіки. А це означає відкриття в Україні нових виробництв, розробку нових технологій, створення нових робочих місць і підвищення заробітних плат”, – сказав Вілкул.
Для придбання тролейбусів планується застосувати механізм співфінансування державного та місцевих бюджетів.
Органи місцевого самоврядування міст, де працює електротранспорт висловили готовність з придбання на вищезазначених умовах нового транспорту. До проекту після детального аналізу планується залучити 22 міста (Вінниця, Житомир, Слов’янськ, Донецьк, Краснодон, Запоріжжя, Біла Церква, Дніпропетровськ, Луганськ, Алчевськ, Луцьк, Харків, Київ, Миколаїв, Одеса, Кременчук, Тернопіль, Горлівка, Сімферополь, Чернігів , Севастополь).
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас