Більше 60% українців літають мінімум один раз на рік - дослідження — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Більше 60% українців літають мінімум один раз на рік - дослідження

Особисті фінанси
367
У червні 2013 року в мережі Інтернет проводилося масштабне соціологічне дослідження ринку пасажирських авіаперевезень України, ініційоване авіакомпанією “Міжнародні Авіалінії України”.
Дослідження проводила компанія iVOX Ukraine методом онлайн опитування повнолітніх жителів України, які скористалися послугами однієї з українських авіакомпаній хоча б один раз за останній рік.
За результатами опитування 62% респондентів роблять мінімум один переліт на рік. Найбільш активно користуються послугами повітряного транспорту чоловіки і жінки у віці 30 – 44 років (22% з них здійснюють три і більше перельоти на рік) жителі великих міст (23% жителів міст з населенням більше 0,5 млн.).
За показником фактичного користування авіакомпанія МАУ стала безперечним лідером українського ринку авіперевозок. Серед основних переваг перевізника учасники дослідження відзначили гнучку цінову політику авіакомпанії, можливість віддаленої реєстрації на рейс і вибору місця в салоні літака, привітність і охайність бортпровідників, а також привабливу програму лояльності МАУ “Панорама Клуб”.
“З моменту свого заснування в 1992 році у своїй діяльності авіакомпанія МАУ орієнтувалася, насамперед, на клієнта, – зазначила директор з маркетингу і комунікацій МАУ Олександра Жестова. – Результати останнього дослідження говорять про омолодження нашої аудиторії – так, в 2013 році відсоток мандрівників у віці 18 – 29 років зріс на 18,6% і склав 27,6% загального пасажиропотоку. Також свіжі дані показують, що жінки стали частіше подорожувати авіатранспортом, адже в зовсім недавно цей показник був вище на користь чоловіків (чоловіки – 45,6% , жінки 54,3%). Сьогодні в умовах жорстокої конкуренції на міжнародному ринку пасажирських перевезень нам як ніколи раніше необхідно розуміти профіль і потреби пасажирів. Саме тому ми планомірно і продумано розширюємо географію польотів, надаючи пасажирам все більше можливостей для подорожей, розширюємо спектр онлайн можливостей, а також постійно тішимо пасажирів привабливими ціновими пропозиціями”.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас