6780
Допокращувалися: продажі нових легкових авто в Україні обвалилися на 23%
— Казна та Політика
Продажі нових легкових автомобілів в Україні в червні 2013 року скоротилися порівняно з аналогічним періодом минулого року на 23% – до 14,887 тис. штук, повідомляє асоціація автовиробників України “Укравтопром”
Згідно з повідомленням, у червні загальний обсяг продажів автотранспортних засобів скоротився на 22,8%, у тому числі автобусів – збільшився на 24%, комерційних автомобілів – скоротився на 26%.
Лідером авторинку в червні 2013 року став вітчизняний автовиробник ЗАЗ, який у порівнянні з травнем скоротив продажі на 13,7% – до 1,521 тис. шт., на другому місці Hyundai, що також скоротив продажі на 7,6% – до 1,318 тис. шт ., на третьому місці Toyota, продажі якої скоротилися в червні на 11,5% – до 1,073 тис. шт.
При цьому найбільше зростання за кількістю проданих автомобілів показав Renault, який збільшив продажі в червні на 23,8% – до 946 автомобілів.
Нагадаємо, продажі нових автомобілів в Україні в 2012 році знизилися, вперше за останні три роки, на 1,5% – до 217,403 тис. одиниць.
Автомобільний ринок України, включаючи обсяг реєстрацій угод з легковими та комерційними автомобілями, в 2012 році в порівнянні з 2011 роком зріс на 22% – до 363,2 тис. одиниць.
14 березня 2013 Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі прийняла рішення про введення спеціальних мит на імпорт автомобілів у розмірі 6,46% на автомобілі з об’ємом двигуна більше 1000 куб. см, але не більш ніж 1500 куб. см, і 12,95% на автомобілі з об’ємом двигуна більше 1500 куб. см, але не більш ніж 2200 куб. см.
Всеукраїнська асоціація імпортерів і дилерів (ВААІД) заявила, що в результаті введення спецмита ціни на автомобілі з об’ємом двигуна 1-1,5 літра зростуть на 7,8%, а 1,5-2,2 літра – на 15,6%, і не виключила можливості припинення ввезення автомобілів в Україну, починаючи з другої половини квітня 2013 року.
В асоціації автовиробників України «Укравтопром» вважають, що введення спецмита на імпорт автомобілів не призведе до суттєвого подорожчання, і ціна на них, якщо частину фінансового навантаження візьмуть на себе виробники та дилери, може зрости максимум на 3-5%.
За матеріалами: УНІАН
Поділитися новиною